Afbeeldingen opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bonzo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2001
Het is raar, maar het lukt me sinds kort niet meer om afbeeldingen anders op te slaan dan als bmp. Ik wil gebruik maken van jpg, maar kan alleen voor bmp kiezen. Bij de naam van het bestand staat ook "naamloos".
Ik kan maar niet bedenken wat ik moet doen. Ik gebruik Windows XP.

Denk dat het toeval is .. want sommige afbeeldingen zijn enkel op te slaan als BMP, anders open je ze even met Paint.. en dan opslaan als JPG ;)

Ik heb de tijdelijke bestanden verwijdert en zie het werkt weer als vanouds. Bedankt voor de zeer snelle hulp, ik was er nooit opgekomen.

Geplaatst door Tanja1968
Meestal is je map met tijdelijke internetbestanden dan vol. (internet explorer - extra, opties, bestanden verwijderen) Probeer het nog eens als je die geleegd hebt. Anders staat hier nog een oplossing. http://support.microsoft.com/?kbid=810978

Thats it!!!!

Ik ben nu nochtans een heel ervaren iemand met win xp en had al dikwijls hiernaar gezocht wat het probleem kon zijn. Ik had wel al gemerkt dat het inderdaad na een schijfcontrole over was en dus dacht ik aan een besturingsfout nu en dan. Maar het blijkt heel normaal want als ik een schijfcontrole uitvoer doe ik eerst een deftige schijfopruiming. Mijne frank was echt nooit gevallen dat het wel es een volle tempmap kon liggen.
Nooit te oud om te leren dus...en weer es iets om te onthouden.
Thanks.

Met computers ben je nooit te oud om te leren, en zeker nooit uitgeleerd :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan