Afbeeldingen soms niet zichtbaar in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartpeeters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Beste lezers,

In outlook 2003 (met Exchange 2003 als mailserver) treedt bij mij af en toe het volgende op.

Een afbeelding (jpg of gif) die door de afzender in een bericht is ingesloten (niet als bijlage, maar bijvoorbeeld als logo in een handtekening) is bij ontvangst van een bericht niet zichtbaar (het bekende lege viekantje met een rood kruisje). Als ik het bericht forward wordt het wel zichtbaar. Bij de ontvanger van mijn forward is de afbeelding bericht ook zichtbaar. Kijk ik daarna in mijn verzonden itens dan is ook in de geforwarde mail de afbeelding weg. Andere collega's ondervinden soortgelijke problemen

Wie heeft een tip ?

Bij voorbaat dank, Bart

heb je soms bovenaan zo geen balkje waarin iets staat over de afbeeldingen? Als je daar op klikt kan je er normaal voor kiezen om ze te downen

heb je soms bovenaan zo geen balkje waarin iets staat over de afbeeldingen? Als je daar op klikt kan je er normaal voor kiezen om ze te downen

Hey Jarco, het is geen probleem om ze te uiteindelijk te zien te krijgen, want als ik op forward klik is het er wel, het is vooral irritant dat het niet gelijk zichtbaar is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan