Afbeeldingen vanuit Google Photo's naar PC overbrengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Ben een aantal afbeeldingen van verschillende fotomappen op mijn PC kwijt geraakt. Al mijn foto's staan op Google Photo's, ook de foto's die op mijn PC zijn zoekgeraakt. Hoe kan ik die nou vanuit Google Photo's op mijn PC terug zetten. Geen menu kon mij verder helpen. Kon er op het net niets zinnigs over vinden.

Met dank, Marc

kijk eerst naar je vuilbak om ze mogelijks terug te plaatsen.
ga ook eens in het path staan en zoek op term *.* en kijk of je ze te zien krijgt (zou betekenen dat ze hidden staan)

vervolgens als je ze wil downloaden kan je rechts klikken op de figuur en afbeelding opslaan als ...
nu kan het zijn dat de afbeelding thumbnail is dit wil zeggen verkleint voor op web maar dan kan je meestal de afbeelding in volledig formaat bekijken.
als je dan opslaat heb je mogelijks je volledig formaat (niet je orginele foto) mogelijks is je foto (geinjecteert,besmet met een script ) elke editor waar je een klein stuk van der rand haald bvb zal het script en/of meta meestal verwijderen omdat het niet eigen is aan het formaat dus na opslaan heb je een variant op je orgineel. let op er kan ook een watermerk in staan die bijna niet is te zien dit komt bij bewerken naar boven.

Hallo laagvlieger.

Misschien dit doen en downloaden zie https enz enz . Lees de algemene voorwaarden en je hebt een google account nodig.

Google Photo.jpg

Op de Google Foto pagina staat ook gewoon een downloadknop voor 1 foto of meerdere tegelijk. Je kunt ook nog kiezen in welke resolutie je ze terug wilt hebben.

:o Sorry, voor de late reactie, mensen. Erg bedankt voor jullie reacties. Heb de downloadknop over het hoofd gezien. Nu lukt het gewoon. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan