Afbeeldingen voor albums

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creator1

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Afbeeldingen voor albums in iTunes

Ik heb sinds een week een nieuwe iPod Touch, en daar gelijk mijn favoriete muziek op gezet. Nu vind ik het vervelend dat ik alleen het algemene tekentje voor album, zowel op mijn iPod als op iTunes, zie staan. Ik wil hiervoor hiervoor in de plaats de officiële preview van het album te zien krijgen. Ik heb al geprobeerd een afbeelding van het album te slepen naar dat lege icoontje, maar dat werkte niet. Zou iemand mij uit kunnen hoe ik dit wel zou moeten doen?
Alvast bedankt, Creator1

Laatst bewerkt:
Ik gebruik iTunes match niet, en bovendien zeggen ze in dit artikel dat je albums die geen album illustratie hebben zelf moet voorzien van zon afbeelding. Mijn vraag is juist hoe dit moet.

Ja.
Dit filmpje geeft niet genoeg informatie, omdat er een andere iTunes versie in wordt gebruikt.
Anderzijds heb ik dat rechtermuisknopmenu hierdoor nog eens goed doorgenomen en stuitte ik op de manier om de afbeeldingen erbij te krijgen. Nu is het punt dat ik deze niet op mijn iPod krijg. Ik zat al wel te denken aan alles er opnieuw opzetten, maar als iemand een simpelere manier weet, hoor ik die graag.
Creator1

Laatst bewerkt:
Oh dat is wel jammer, ik zat er dicht bij dus, ja ik gebruik die moderne apparaten niet en dacht wellicht je zo te helpen. Weet niemand van je vrienden wat te verzinnen. Of iemand anders hier in dit forum. Sorry creator.

Oeps ik vond nog deze Stap 10
Itunes gaat nu de computer doorzoeken naar albumillustraties en muziek. Deze actie kan een tijdje duren. Na deze actie is Itunes klaar voor gebruik. Klik op ''voltooien''.

Is dit het I hope.

http://pc-en-internet.infonu.nl/tut...nes-muziek-op-je-ipod-zetten-handleiding.html

Laatst bewerkt:
Ik zal nog even proberen alles duidelijk op een rijtje te zetten:
Ik heb sinds anderhalve week een nieuwe iPod Touch. Ik heb daar meteen muziek opgezet, maar bij maar een album kwam meteen de albumhoes-preview mee. Na lang zoeken en met tips van deze topic heb ik uiteindelijk de manier gevonden om dit te doen (rechtermuisknop op nummer -> albumillustraties ophalen (gaat automatisch)), maar nu wil ik deze albumhoes-previews ook op mijn iPod hebben, bij de albums die ik had overgezet vóórdat ik de previews had. Dit gebeurd namelijk niet automatisch. Ik zat al te denken aan alles opnieuw erop zetten, maar als iemand een beter idee heeft of weet dat dit niet werkt hoor ik dat graag.
Creator1

Laatst bewerkt:
Sorry, maar hier heb ik ook niets aan. Het gaat over een soort synchronisatie tussen iOS (besturingssysteem op iPod, iPhone en iPad) en iTunes. Daar heeft Spotify niets mee te maken.
Mij is ook opgevallen dat bij elk nieuw album mét afbeelding in iYunes, deze ook wordt weergegeven op mijn iPod. Ik ben dus van plan gewoon alle muziek eerst van mijn iPod af te halen en er daarna opnieuw op te zetten.

Ik ga overigens nog wat verder met mijn vorige vraag in deze topic: ik wil nu de afbeeldingen handmatig bij een album toevoegen. Hoe moet dit?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan