claude.dekyvere
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 mrt 2026
Mijn Outlook is gehackt. Kunnen jullie mij helpen aub?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komen idd geen mails meer binnenMet een beetje geluk is er een alternatief wachtwoord en beveiligingsvraag ingesteld op het account, gebruik "Wachtwoord vergeten" om een nieuwe wachtwoord aan te vragen.
Waarom denk je dat het account gehackt is? Komen er geen emails meer binnen?
Ik heb ook een mail gekregen dat ik gehackt ben en dat ze 500 bitcoins vragen om alles terug in orde te brengen.Er komen geen mails meer binnen
Bericht automatisch samengevoegd:
Er komen idd geen mails meer binnen
Grote kans dat die e-mail onzin is. Waarschijnlijk is die e-mail al jaren oud. Met de koers van de Bitcoin die in de loop van de jaren is gestegen, komt dit uit op een lachwekkend bedrag van: 30.405.600,00 euro. Dat ligt mijlenver boven het bedrag wat de hackers van Odido vroegen, maar dan in plaats van een waardevolle dataset een simpele mailbox....Er komen geen mails meer binnen
Er komen idd geen mails meer binnen
Ik heb ook een mail gekregen dat ik gehackt ben en dat ze 500 bitcoins vragen om alles terug in orde te brengen.
Engelsen zeggen op dit moment: "are you taking the piss"? 500 bitcoin is zo'n 31 miljoen Euro. Daarbij vergeleken is de Odido hack een kleuteroefening....Ik heb ook een mail gekregen dat ik gehackt ben en dat ze 500 bitcoins vragen om alles terug in orde te brengen.
Ik heb de mail alleen op mijn telefoonGrote kans dat die e-mail onzin is. Waarschijnlijk is die e-mail al jaren oud. Met de koers van de Bitcoin die in de loop van de jaren is gestegen, komt dit uit op een lachwekkend bedrag van: 30.405.600,00 euro. Dat ligt mijlenver boven het bedrag wat de hackers van Odido vroegen, maar dan in plaats van een waardevolle dataset een simpele mailbox....
Als je de eerste alinea's in Google gooit, wordt al snel duidelijk of het nep is. Kan je de e-mail anders laten zien?
Wat gebeurt er als iemand jou een e-mail probeert te sturen? Krijg diegene dan een e-mail terug?
Als je gehackt bent dan heb je geen toegang meer tot jouw e-mailbox, maar als ik zo begrijp kan je nog wel jouw e-mailbox in?
Is jouw e-mail box en One-drive ruimte gewoon niet vol? En misschien dan de spammers dat dan ook weten, en dat er zo'n belachelijke nep e-mail wordt gestuurd.
Ik heb de mail alleen op mijn telefoonGrote kans dat die e-mail onzin is. Waarschijnlijk is die e-mail al jaren oud. Met de koers van de Bitcoin die in de loop van de jaren is gestegen, komt dit uit op een lachwekkend bedrag van: 30.405.600,00 euro. Dat ligt mijlenver boven het bedrag wat de hackers van Odido vroegen, maar dan in plaats van een waardevolle dataset een simpele mailbox....
Als je de eerste alinea's in Google gooit, wordt al snel duidelijk of het nep is. Kan je de e-mail anders laten zien?
Wat gebeurt er als iemand jou een e-mail probeert te sturen? Krijg diegene dan een e-mail terug?
Als je gehackt bent dan heb je geen toegang meer tot jouw e-mailbox, maar als ik zo begrijp kan je nog wel jouw e-mailbox in?
Is jouw e-mail box en One-drive ruimte gewoon niet vol? En misschien dan de spammers dat dan ook weten, en dat er zo'n belachelijke nep e-mail wordt gestuurd.
Ik heb de mail alleen op mijn telefoonInderdaad.
@claude.dekyvere Ik ben wel even benieuwd naar de mail. Ik krijg regelmatig ook wel eens e-mailtjes dat mijn hele netwerk gehackt is, al mijn telefoons tablets en computers, en dat ze met mijn webcam hebben gezien dat ik seksuele handelingen aan het het verrichten was met mijzelf.
En in ruil voor een stapeltje bitcoins (minder dan dat hoge bedrag) zullen ze de beelden niet naar mijn vrienden en familie sturen. Lachertje en zeer onrealistisch omdat daar heel veel moeite achter zit, en dat voor een (voor hun) onbekende persoon op internet....
Het is niets meer dan een ordinaire, afpersingsmail die al jaren rondgaat. Soms zelf kracht bijgezet met een wachtwoord wat uitgelekt is, en los daarvan ook over het internet rondzweeft.
Ik heb de mail alleen op mijn telefoonInderdaad.
@claude.dekyvere Ik ben wel even benieuwd naar de mail. Ik krijg regelmatig ook wel eens e-mailtjes dat mijn hele netwerk gehackt is, al mijn telefoons tablets en computers, en dat ze met mijn webcam hebben gezien dat ik seksuele handelingen aan het het verrichten was met mijzelf.
En in ruil voor een stapeltje bitcoins (minder dan dat hoge bedrag) zullen ze de beelden niet naar mijn vrienden en familie sturen. Lachertje en zeer onrealistisch omdat daar heel veel moeite achter zit, en dat voor een (voor hun) onbekende persoon op internet....
Het is niets meer dan een ordinaire, afpersingsmail die al jaren rondgaat. Soms zelf kracht bijgezet met een wachtwoord wat uitgelekt is, en los daarvan ook over het internet rondzweeft.
Ik heb uw url gebruikt maar ik geraak op een bepaald ogenblik niet meer verderAls je de e-mail kan vinden, zijn we erg benieuwd.
Verder raad ik je aan om hier eens te kijken:
Een gehackt of aangetast Microsoft-account herstellen - Microsoft Ondersteuning
Informatie over het herstellen van een gehackt of aangetast account, over de vervolgstappen en over manieren om te voorkomen dat je account wordt gehackt.support.microsoft.com
Zorg er verder ook dat je altijd unieke sterke wachtwoorden gebruikt, en twee-staps-verificatie voor je belangrijkste accounts.
kan je mijn PC niet overnemen om te zien wat er aan de hand is?Als je de e-mail kan vinden, zijn we erg benieuwd.
Verder raad ik je aan om hier eens te kijken:
Een gehackt of aangetast Microsoft-account herstellen - Microsoft Ondersteuning
Informatie over het herstellen van een gehackt of aangetast account, over de vervolgstappen en over manieren om te voorkomen dat je account wordt gehackt.support.microsoft.com
Zorg er verder ook dat je altijd unieke sterke wachtwoorden gebruikt, en twee-staps-verificatie voor je belangrijkste accounts.
kan ook 500 dollar in bitcoins zijn.Engelsen zeggen op dit moment: "are you taking the piss"? 500 bitcoin is zo'n 31 miljoen Euro. Daarbij vergeleken is de Odido hack een kleuteroefening....
Ik heb uw url gebruikt maar ik geraak op een bepaald ogenblik niet meer verder
kan je mijn PC niet overnemen om te zien wat er aan de hand is?
kan ook 500 dollar in bitcoins zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.