afbeeldingen worden in enkele websites niet weergegeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterzuid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
4
Hallo,
Kan iemand mij helpen.
Ik kan op enkele websites geen afbeeldingen zien of zichtbaar maken.
Als ik deze website op een andere computer oproep dan zijn de plaatjes wel zichtbaar.
Heb beeld codering op automatisch staan.
In internetopties geavanceerd staat afbeeldingen weergeven aangevinkt.
Het is overigens maar op een héél enkele website dat ik de afbeeldingen niet kan zien of zichtbaar maken. Ook niet door rechtermuisknop en in het submenu klikken op afbeelding weergeven???

Wie kent dit probleem en vooral de oplossing.

Met groet, Peterzuid
 
Leeg je internet caché eens, en probeer het dan nog eens.

Start>Uitvoeren>%temp%
 
Zijn de afbeeldingen toevalig
advertenties of banners?

Heb je een blocker in je browser geactiveerd?

:cool:
 
Zijn de afbeeldingen toevalig
advertenties of banners?

Heb je een blocker in je browser geactiveerd?

:cool:

Ik heb geen blocker geinstalleerd. De afbeeldingen zijn foto's en geen reclame of iets dergelijks, maar bedankt voor het meedenken.
Grz... Peterzuid
 
Afbeeldingen worden niet weergegeven in browser

De voorgaande antwoorden hebben het probleem helaas nog steeds niet opgelost. Ben al heel veel aan het zoeken geweest.
Ben bang dat er iets in het register mis is. Overigens lijkt alleen websites gemaakt met microsoft problemen te geven.

Groet Peterzuid
 
Geen afbeelding

Ik heb dit probleem ook - zo nu en dan krijg ik een vierkant vakje waar een afbeelding zou moeten staan In dit vakje staat dan een rood kruisje - Ondanks dat ik ook Java heb
geinstalleerd worden deze afbeeldingen niet zichtbaar..!
 
Het blokje met een rood kruisje is meestal een teken dat de afbeelding "nog" niet gedownload is. Bij hoge netbelasting kan dit lang duren. Heb je al eens geprobeerd om bijv. 1 minuut te wachten om te zien of de afbeeldingen alsnog komen, of, een pagina refresh uit te voeren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan