Afbeeldingstaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees001

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
64
Als ik de map, mijn afbeeldingen open is links bij afbeeldingstaken de optie, Alle items naar cd kopiëren ineens verdwenen. Hoe krijg ik deze terug?
 
Ik heb het bij mij niet zien staan cees001 maar ik heb het kopieer naar cd gedeelte van XP waarschijnlijk laten weghalen. Je kunt daar links op "Dit bestand kopiëren" klikken en in het blader venster dat dan verschijnt het CDRom station aanwijzen. Toch is het wel vreemd. Kan je op de door mij genoemde manier of met een brandprogramma zoals Nero wel branden?

Als je In-CD samen met Nero hebt geïnstalleerd krijg je een programma op de PC waarmee je direct naar een In-CD geformatteerde schijf kunt branden alsof de CDRom een harde schijf is, vergelijkbaar met wat XP standaard kan. Ik heb begrepen dat dat dan wel eens een conflict veroorzaakt. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat de optie bij jou niet meer beschikbaar komt omdat er een soortgelijk programma actief is. Je zou kunnen kijken bij Software in het Configuratiescherm of je In-CD van Nero of Nero In-CD kunt vinden in de lijst en dat dan moeten verwijderen als je wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan