• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdruk raritijd --> streepje (s)

• Onderwerp starter Onderwerp starter DZP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DZP

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Houwdie,

Is er misschien iemand die dit fenomeen ook wel eens aan de hand heeft gehad!

Op de afdruk (printje) heb ik aldoor een streepje in de koptekst (of eigenlijk daar nog boven) maar ik weet niet waar dit vandaan komt.
Het streepje staat ongeveer een 1/2 cm onder de bovenkant van einde papier --> Marges ook al diverse keren aangepast maar dat levert ook niets op.
Het euvel is bij verschillende printen en ook niet van een vaste lengte (soms zelfs 2 of 3 streepjes naast elkaar met verschillende tussenruimtes)
In de macro's staat niets wat dit mijn inziens kan veroorzaken maar het gebeurd wel!!

Mocht er iemand een idee hebben dan hoop ik dat je dat wil delen en het hier kunt plaatsen.

M.vr.gr. en wederom alvast bedankt voor uw tijd en de eventueel geinvesteerde energie die u erin steekt

Henk

Henk,

Misschien een overbodige vraag........maar, al een andere printer geprobeerd?

Anders moet je zo'n Blad eens posten, zonder privé gegevens natuurlijk.

Nee, in beide niets!!
Ga het vannacht op een andere printer proberen.

Ik weet nog iets uit het verleden dat met instellingen te maken had ???
Iets van Witmarge toestaan of niet maar ik weet het niet meer en dat was in Excel 2003.

Ga vannacht weer FF snuffelen.

En ja of dit item iets met EXcel te maken heeft weet ik eigenlijk ook niet maar ik hoop dat het mag.

Gr. Henk

Op een andere printer heeft ié het niet.:o
En hier heeft ié het alleen in Landscape en niet in Portrait.
Strange fenomeen !!:confused:
Op een normaal afdrukje (in landscape) heeft ié 't ook niet !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan