• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdruk Samenvoegen Gegevens Excel2000 naar Word2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMacro

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Beste Excellers,

Ik zit met het volgende:
Ik zou graag uit een gegevensbestand een aantal Word-documenten willen genereren, door een afdruk samen te voegen.

De bedoeling is dat als ik in Excel op een knop <Afdruk Samenvoegen> klik, dat er dan een <formulier> verschijnt waarin ik moet aangeven in welke rij de gegevens staan die ik wil samenvoegen.

Als ik dat betreffende rijnummer ingevoerd heb en op de knop <samenvoegen> klik, dat de gegevens in Word, samengevoegd verschijnen. (zonder alle tussenliggende handelingen)

Is dit mogelijk?

Bij voorbaat dank voor enige reactie !

Met vriendelijke groet,

McMacro

Zie bijgevoegd bestand voor het Excel-document:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het beter werkt als je de macro zou starten vanuit MS Word. Zorg er dan voor dat rij 3 wordt herkend als veldnamen (door het bereik te bepalen), en dat in het wordsjabloon het juiste veld staat. koppel de bestanden via afdruk samenvoegen in word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan