LindaVelde
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2015
- Berichten
- 22
Ik krijg het voor elkaar om vanuit een geimporteerd excel bestand brieven te mailen.
Maar is het ook mogelijk om bij elke separate mail ook een bijbehorend bestand te sturen.
Ik heb een excelbestand die er ong. zo uitziet
Naam email bestandslocatie
Bedrijf 1 info@bedrijf1.nl M:/Bedrijf1.pdf
Bedrijf 2 info@bedrijf2.nl M:/Bedrijf2.pdf
Bijv. bedrijf 1 krijgt mail op @bedrijf1.nl en in de mail zit bestand Bedrijf1.pdf
Bedrijf 2 krijgt dan mail op @bedrijf2.nl en in zijn mail zit bestand Bedrijf2.pdf
Bestandsnamen hebben allemaal dezelfde opbouw en staan allemaal op dezelfde locatie dus daar excel op aan te passen is helemaal niet moeilijk.
Kan dit?
Zo ja, kan iemand mij in de juiste richting wijzen?
Maar is het ook mogelijk om bij elke separate mail ook een bijbehorend bestand te sturen.
Ik heb een excelbestand die er ong. zo uitziet
Naam email bestandslocatie
Bedrijf 1 info@bedrijf1.nl M:/Bedrijf1.pdf
Bedrijf 2 info@bedrijf2.nl M:/Bedrijf2.pdf
Bijv. bedrijf 1 krijgt mail op @bedrijf1.nl en in de mail zit bestand Bedrijf1.pdf
Bedrijf 2 krijgt dan mail op @bedrijf2.nl en in zijn mail zit bestand Bedrijf2.pdf
Bestandsnamen hebben allemaal dezelfde opbouw en staan allemaal op dezelfde locatie dus daar excel op aan te passen is helemaal niet moeilijk.
Kan dit?
Zo ja, kan iemand mij in de juiste richting wijzen?