Afdruk samenvoegen met afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjanVos

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2015
Hi all,

Ik wil een afdruk samenvoegen met daarin een afbeelding en gebruik daarvoor:

{INCLUDEPICTURE "U:\Afbeeldingen LR\{MERGEFIELD Productcode }.jpg" \*MERGEFORMAT \d}

In het samengevoegde bestand ziet dat er dan bijvoorbeeld als volgt uit:

{INCLUDEPICTURE "U:\Afbeeldingen LR\1001060001.jpg" \*MERGEFORMAT \d}

Dan tik ik Crtl+A, gevolgd door F9 en zou ik verwachten dat alle afbeeldingen er netjes in staan. Helaas verschijnt in plaats daarvan een kader met rood kruisje en de opmerking "De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, heeft een andere naam gekregen of is verwijderd. Controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie."

Het pad is echter wel degelijk correct, ik heb lees- en schrijfrechten op de map. Hoe krijg ik dit gefixt?

Laatst bewerkt:
En hoe heb je je document opgeslagen?

Nou, gewoon een docx.... Da's in dit geval niet zo best. Ik gebruik de techniek ook wel, en haalde mijn 'inspiratie' uit een pagina met deze opmerking:
If you're using Word 2007 or later, Save As the document in the Word 97 - 2003 (.doc) format -- NOT the Word 2007 (.docx) format. IncludePicture does not work in .docx documents due to a bug in Word.

Dan wordt het tijd om er wat bestanden bij te doen :).

Het duurde even i.v.m. andere bezigheden, maar we pakken de draad weer op :)

Hier het Word-bestand:
Bekijk bijlage Test samenvoegen.doc

Het Excel-bestand van waaruit ik wil samenvoegen:
Bekijk bijlage Test samenvoegen afbeelding.xlsx

En de afzonderlijke documenten die hieruit zijn ontstaan:
Bekijk bijlage Samengevoegde bestanden.doc

Hierop moet dan nog Ctrl+A en F9 worden toegepast.

Ik heb het nog een keer helemaal overgedaan, waarbij ik vanaf het begin .doc heb gebruikt, maar het werkt helaas nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan