daanblaauwgeers
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 okt 2009
- Berichten
- 42
Hallo,
Ik heb de volgende vraag:
Via een e-mail wil ik door een aantal personen gegevens laten controleren. Dit heb ik vaker gedaan, alleen nu verschilt het aantal te controleren gegevens per persoon. Zo kan persoon 1 6 regels in excel hebben om te controleren en persoon 2 slechts 3. waar ik ervaring mee heb is dat elke persoon slechts 1 regel heeft. Ik heb een bijlage als voorbeeld toegevoegd. In kolom 1 staat de geadresseerde. In kolom 2, 3 en 4 staan gegevens die gecontroleerd moeten worden. In het voorbeeld is dit bij persoon 1 4 regels en bij persoon 2 5 regels. Onderaan staan de voorbeelden zoals ik ze graag per e-mail zou willen versturen. De vraag is of dit kan en zo ja wat ik daarvoor in excel moet doen (of eventueel in word of outlook). Alvast bedankt voor het meedenken!!!!!!!!!!
Nb. Ik weet niet goed of deze vraag thuishoort in forum excel, word of outlook, maar omdat het bestand waar de gegevens uit komen excel is heb ik gekozen voor excel.
Mvg,
Daan
Ik heb de volgende vraag:
Via een e-mail wil ik door een aantal personen gegevens laten controleren. Dit heb ik vaker gedaan, alleen nu verschilt het aantal te controleren gegevens per persoon. Zo kan persoon 1 6 regels in excel hebben om te controleren en persoon 2 slechts 3. waar ik ervaring mee heb is dat elke persoon slechts 1 regel heeft. Ik heb een bijlage als voorbeeld toegevoegd. In kolom 1 staat de geadresseerde. In kolom 2, 3 en 4 staan gegevens die gecontroleerd moeten worden. In het voorbeeld is dit bij persoon 1 4 regels en bij persoon 2 5 regels. Onderaan staan de voorbeelden zoals ik ze graag per e-mail zou willen versturen. De vraag is of dit kan en zo ja wat ik daarvoor in excel moet doen (of eventueel in word of outlook). Alvast bedankt voor het meedenken!!!!!!!!!!
Nb. Ik weet niet goed of deze vraag thuishoort in forum excel, word of outlook, maar omdat het bestand waar de gegevens uit komen excel is heb ik gekozen voor excel.
Mvg,
Daan