Afdruk samenvoegen naar 1 e-mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk05

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Is er een mogelijkeheid,

Voor een mailing vanuit de tour-de-france toto heb ik een database met de volgende opmaak:
Deelnemersnummer
Naam
Punten
Plaats
E-mail adres

Nu kan ik dit via de functie verzendlijsten in Word naar alle deelnemers mailen. Dit ziet er allemaal goed en gelikt uit.
Alleen heb ik deelnemers die vaker meedoen waardoor het e-mail adres dus ook vaker voorkomt. Deze deelnemers krijgen dus een mailtje per keer dat ze meedoen. Niet iedere deelnemer die 2x of meer meedoet houdt er van om zoveel mailtjes te krijgen.

Is er een mogelijkheid om dit om te draaien? Dus per e-mail adres een mailtje waarin de resultaten voorkomen?
Als voorbeeld:
Hallo <<Naam>>,

Je speelt met <<E-mail adres>> 2x mee.
<<Deelnemersnummer>> heeft <<Punten>> en is goed voor de <<Plaats>>

Hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die graag.

Alvast bedankt!

Waar staat je gegevensbestand? Excel, Access of in Word?

de gegevens staan in excel, vanuit Word wordt met verzendlijsten de mailing verstuurd.
Ik heb een bijlage toegevoegd zoals het gegevensbestand eruit ziet.
Nu zal ik dus graag voor deelnemers Test 1 en Test één mailtje willen versturen met de gegevens van 2 deelnameformulieren.

In Access kan je met een rapport met groepeerniveau een weergave gegeven worden zoals die gewenst is.

Bijlagen

Ik zou je adressenbestand reorganiseren met een draaitabel waarbij je groepeert op Naam, en de functie Aantal gebruikt om het aantal inschrijvingen te berekenen. Met de Vert.Zoeken functie zoek je dan het email adres erbij, waarna je netjes unieke mailtjes kunt versturen. Ik heb het in je voorbeeldje alvast aangemaakt, kun je zien hoe het zou kunnen.

Bijlagen

het gaat er nu nog om dat ik per e-mail adres het aantal formulieren weergeef zoals hieronder weergegeven:

Hallo <<Naam>>,

Je speelt met <<E-mail adres>> 2x mee.

Hoe krijg ik dat dan voor elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan