afdruk samenvoegen naar e-mail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvondermans

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
ik heb een word-bestand en een excel-bestand die ik samenvoeg, dit werkt perfect als ik het naar de printer stuur, maar naar e-mail lukt me niet!

ik heb word en excel 2002 en outlook 2007. moet ik files eerst converteren of werkt deze combinatie gewoon niet?

Kan het zijn dat ik in word eerst aan moet geven naar welke e-mailclient het moet?

Alvast bedankt voor de info
Jordy vondermans

Ik heb zo gauw geen 2002 plaatje beschikbaar, maar er is een optie in Word om samen te voegen naar Email. In het menu <Samenvoegen> te vinden. Als je die optie selecteert, kun je vervolgens aangeven welk veld het email adres bevat, waarna je op de normale manier kunt samenvoegen.

klopt helemaal, die staat naast de knop van samenvoegen naar printer. Hij verwerkt ook alle mail (je ziet de recordteller lopen), maar ze verschijnen niet in mijn "postvak uit" van outlook.

Alvast bedankt voor het meedenken

... En ook niet in Verzonden Items?
Heeft het wel eens gewerkt?

Hoi Octafish,

Ze staan ook niet bij verzonden items (en ik heb ze ook niet binnen, na een test). Het heeft op deze PC nog niet gewerkt, maar op een andere wel.

Jordy

Is Outlook wel het standaard email-programma op deze PC ?

Outlook is inderdaad het standaard e-mailprogramma op mijn PC, dat was ook 1 van mijn eerste ideeën, verder dacht ook nog dat het in het aantal e-mailprofielen kon zitten. Ik heb de standaard aangepast, maar geen resultaat.

Ik heb ook geprobeerd de e-mailknop in Word te gebruiken, maar daar kreeg ik een foutmelding over de een outlook COM-toepassing die niet geladen kon worden of verkeerd geladen was.

uiteindelijk heb ik (niet geheel volgens de richtlijnen) Word 2007 portable gebruikt en toe werkte het allemaal prima.

Ik denk dat het te maken heeft met versie verschillen, hopelijk wordt dat snel recht getrokken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan