Afdruk van Boekje in Word 2003.

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Geachte lezer,
Ik heb in Word 2003 een boekje gemaakt, A5 formaat m.b.v.Katern bij pagina instelling.
Mijn boekje heeft 16 pagina's t.w. pag.1-16,2-15,3-14,4-12 enz enz.
Het complete boekje afdrukken gaat prima, maar nu is mijn vraag: Is het ook mogelijk om één pagina af te drukken b.v. pag 3-14.
Dat lukt mij niet en eventueel pagina 3-14 kopieren en vervolgens plakken in Word 2003 en dan afdrukken is geen optie want dan mis ik de kop en voettekst en het pagina nummer.
Kan iemand mij verder helpen??
Bij voorbaat mijn dank

Mathieu.

bij bestand afdrukken kun je ook pagina opgeven.
geef daar je pagina nummer op en je krijgt 1 pagina geprint.

Of misschien twee pagina's per vel selecteren en twee paginanummers opgeven.

Je kan ook op de pagina gaan staan met de cursor en bij afdrukken aangeven: huidige pagina afdrukken kiezen.

Afdruk van boekje in Word 2003

Hallo
Helaas werken alle 3 de oplossingen niet want dat had ik ook al geprobeerd.
Als ik een pagina nummer 3 of 6 of 19 invoer, drukt hij een heel andere pagina af, en daar zit ook geen logica in.
Kan het soms aan de printer liggen? Ik heb een HP psc 2175.
Is er nog een andere oplossing?????

groetjes Mathieu

Nu is de vraag hoe je document hebt ingedeeld?
Heb je de nummers handmatig ingevuld? Werk je met pagina-eindes enz?

Hallo

Ik heb dat doc helemaal doorgelezen en ook geprobeerd met lorem1 en 2.
Ik ben bij lorem 1 op een pagina gaan staan met de cursor en dan bestand afdrukken genomen en aangevinkt van huidige pagina afdrukken: mijne printer heeft aleen die pagina afgedrukt.
Ik ben bij lorem 2 op pagina 7 gaan staan met de cursor en dan bestand-afdrukken genomen en dan aangevinkt van huidige pagina afdrukken: mijne printer heeft alleen die pagina afgedrukt.
Nu is mijn vraag: kan je bij u dit ook aanvinken van huidige pagina afdrukken???
Dit moet je niet doen bij afdrukvoorbeeld maar in het eigenlijke document en dan bestand afdrukken nemen.

Afdruk van Boekje in Word 2003

Hallo Jean,
Ik heb ook geprobeerd wat jij gedaan hebt maar dat werkt bij mij ook niet. Ik denk dat het aan de printer ligt want verder weet ik het ook niet.

Groetjes Mathieu en bedankt.

Welke printer heb je?
Ik vind het vreemd dat je niet maar één pagina kan afdrukken?
Heb je bij je printerinstellingen geen mogelijkheden op één aangeduidde pagina of een nummer inte voeren? Staat er ook niet van selectie afdrukken?
Heb je wel office goed geinstalleerd of de software van je printer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan