• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdrukbereik

Status
Niet open voor verdere reacties.

freewilly1

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Bij het instellen van afdrukbereik wil ik 2 gedeelten van een werkblad afdrukken, alles kan perfect op 1 pagina, maar ik krijg bij afdrukvb steeds 2 pagina´s, eentje met het eerste deel van mijn afdrukbereik en een 2de pagina met het tweede deel van het afdrukbereik, hoe komt dit? en hoe los ik dit op?
Ga als volgt te werk, selecteer eerste deel, daarna ctrl toets en selecteer het 2de deel, krijg wel de geselecteerde delen als afdrukvb maar op 2 pagina´s.
Gebruik Office 2010

freewilly1,

Dit stukje code van "HSV" vond ik met zoeken.
Blad1.PageSetup.PrintArea = "A1:U209,A709:U1200"

Laatst bewerkt:
Begrijp niet wat ik met bovenstaand antwoord moet aanvangen, heb hier een printscreen van mijn afdrukbeheer en dat is het, kan nergens iets wijzigen, er wordt op 2 pagina´s afgedrukt, kan wel de 2 gedeelten naar een nieuw tabblad kopiëren en dan heb ik het op 1 pagina, maar de functie afdrukbereik zit er toch voor iets denk ik.afdruk.jpg

Plaats de kop (A1 : D2) bij Rijen bovenaan elke pagina
Bij het afdrukbereik zet je A51 : D78.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan