• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdrukken

• Onderwerp starter Onderwerp starter pvag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pvag

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Beste forumleden,

ik ben absoluut geen programmeur, maar ik heb toch met veel zoeken en hulp van forumleden iets leuks kunnen maken. Het is een sheetje waarmee een kennis van me het uitlenen van een auto kan bijhouden. Het werkt leuk mag ik zeggen. Ik geef even een korte uileg zodat er begrepen wordt wat ik bedoel. Als de sheet geopend wordt kan in de zoekbalk een naam of een deel van de naam ingevoerd worden. Alle namen uit de DB die de ingevoerde karakters bevatten, worden getoond in het groene veld. Van daaruit kan een naam gekozen worden door op de naam te klikken. Alle gegevens die bekend zijn over de betreffende persoon worden getoond in het rechter deel op het scherm. De ingevoerde namen zijn fictief.
Mijn vraag:
Ik zou graag door op de knop 'Gegevens afdrukken' te klikken, alle gegevens van die betreffende persoon afgerukt willen hebben (als voorbeeld) als gewone tekst zonder kleuren etc.

Voorbeeld
Naam : XXX
Datum ingang : XXX
etc

Wie kan/wil me daarbij helpen

Bijlagen

alle gegevens van die betreffende persoon afgerukt willen hebben
Let een beetje op je taalgebruik.:d

Zo?
Code:
Private Sub Afdrukken_Click()
With Sheets("Printblad")
    .Range("D5:D17").ClearContents
    .Range("D5").Resize(13) = WorksheetFunction.Transpose(Array(PersoonsNaam, Begindatum, Begintijd, Einddatum, Eindtijd, _
     TellerstandBegin, TellerstandEinde))    [COLOR="#008000"] 'etc. etc.[/COLOR]
     Unload Me
    .Range("B5:D17").PrintPreview
End With

f_FindAll.Show

End Sub

Beste Albert,

Op de eerste plaats bedankt voor je hulp, geweldig wat je hebt neergezet. Het is bijna precies zoals ik het wilde. Ik weet niet of het mogelijk is maar in het kader van het besparen van blauwe inkt, zou het fijn zijn dat de blauwe achtergrond gewoon wit zou zijn. Als dat moeilijk wordt kan ik in het uiterste geval alles op de sheet gewoon wit maken.

Ik hoor het wel

Wat is het voordeel van een blauw Blad2. ( ik heb op dit Forum vaker gelezen dat excel geen kleurenboek is :D)
En op blad2 heeft een gebruiker eigenlijk niets te zoeken. (verberg het blad)
Dus maak het maar fijn wit.

Beste Albert,

Je hebt gelijk. Was inderdaad geen slimme zet van me. Heb het blad gewoon wit gemaakt en verborgen. Probleem opgelost.
Nogmaals heel erg bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan