• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afdruklijnen in sheet weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hstijnen

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Hoi,
Als ik een werkblad afdruk of een afdrukvoorbeeld maak, wordt mijn blad ingedeeld in pagina's. Op het blad zie ik dan stippellijnen verschijnen die de pagina's aanduiden.
Hoe krijg ik die weer weg? Bestand | Afdrukbereik Wissen blijkt niet te helpen.

bvd
Henk

Op mijn Engelse Excel versie is het

Insert > Reset all Page Breaks

Insert is natuurlijk Invoegen, maar de precieze benaming van het laatste zal iemand anders moeten typen.

Wigi

Met Invoegen | Paginaeinde kan ik op een bepaalde plaats een pagina-einde invoegen. Dit geeft een dikkere stippellijn dan de lijnen die ik boven bedoel. Vervolgens kan ik met Invoegen| Pagina-einde verwijderen dat p e weer weghalen, maar de dunne stippellijnen blijven. Dit Pagina-einde Verwijderen kan m.i. niet hetzelfde zijn als "Reset All PageBreaks", want dat lijkt te gaan over het herstellen van een instelling, maar ik kan dat laatste in mijn Nederlandse versie (Excel 2000) niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan