afdrukprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
hoi,

heb een probleem met afdrukken in word.
Na een brief opgesteld te hebben drukt ie het adres niet mee af, als ik eerst in afdrukvoorbeeld kijk staat alles er op.
Gegevens : W 2000
Office xp proff
Dit gebeurt met alle printers in ons netwerk.

greetz

jean

Less information .....

Hallo De Jean,

Vrrreeemd probleem.
... en ook wat meer informatie nodig.
Is je brief het resultaat van een samenvoegactie, of het 'invullen' van een formulier in Word?

Of is het een - inclusief adressering - van a tot z zelf getypte.

Misschien toch handig om even op te sturen naar mijn mailadres om te kijken of dat bij mij ook zo is ... ?

VecomData@chello.nl

hoi,

de brief is volledig getikt van a tot z........
het rare is ook dat als je 5 exemplaren afdrukt dat er bvb 2 of 3 ok zijn en de rest niet, zal maandag op werk de brief ff doormailen.

greetz

jean

Meer brieven ... ?

Hoi,

.... wordt wat duidelijker...

VRAAG 1:
Als je de 'brief' tikt, doe je dat dan in een nieuw document (eventueel middels de eerste knop 'Nieuw document' op de standaardwerkbalk) of gebruik je een ander sjabloon door via het menu Bestand > Nieuw een ander sjabloon te selecteren?

VRAAG 2:
Dus als je op je werk een brief tikt, en je print die - naar een netwerkprinter - eenmalig uit dan is er geen probleem.
Met twee ..... geen probleem
Met drie ..... geen probleem

...... en dan: wel een probleem

Klopt dit?

VRAAG 3:

Geef je met menu Bestand > Afdrukken de opdracht om x (x staat voor het gewenste aantal) exemplaren in 1 keer af te drukken, waarna het vervolgens bij/na het derde exemplaar mis gaat?

of

Klik je (bijvoorbeeld) 5 keer op de printknop in Word ?

VRAAG 4:

Gebeurt dit alleen vanuit jou werkplek, of ook vanaf andere in het netwerk?

Tip 1
Kijk eens of het (standaard-)papierformaat goed is (A4-tje en dus 21cm x 29,7cm) in menu Bestand > Pagina-instelling; tweede tabblad 'Papierformaat'

Succes
Teun

Laatst bewerkt:
hoi,

het probleem is opgelost, ik bedoel eigenlijk dat het zich niet meer voordoet, er zijn geen stappen ondernomen, als er terug wat gebeurt hoor je het wel.....

greetz

jean

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan