afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2002
Mijn oom heeft net een oude cd-brander van hewlett-packard op onze pentium mmx geinstalleerd maar als ik muziek op een cd-r brand lukt alleen het eerste liedje en dan gaat ie gek doen (als ik het op eencd-speler afdraai) want de rest van de liedjes staan er niet op.
Die oom heeft dan ook gezegd dat ik de firewall moet afsluiten als ik een cd wil branden. Maar op een cd-rw kan ik wél branden.
Ik heb nog niet opnieuw geprobeerd omdat we nog niet meer cd-r's hebben gekocht. Maar heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of wat ik misschien fout zou hebben kunnen gedaan? (en het programma dat ik gebruik is Nero)

Wat bedoel je met ''gek doen''?

Heb je ook foutmeldingen of iets anders tijdens of voor et branden?

Geef eens meer info. Windowsversie, processor enz.

Je kunt proberen om eens een cd te branden op de laagste brandsnelheid.
Vaak kunnen audio cd spelers niet goed overweg met audio cd's die op hogere snelheid zijn gebrand (vooral oudere typen)

Verder, alhoewel dit tegenwoordig overbodig lijkt, altijd opletten dat je cd's de snelheid ondersteunen waar je op brand.

Tot slot even een beetje experimenteren. CD-spelers willen vaak het ene merk niet en het andere wel lezen :)

Nico :)

Een HP brander, en zeker een oude, zou ik niet op zoveel keer sneller zetten. Gewoon op 1 keer houden.
Met mijn HP moest ik ALLES uitzetten.
Firewall, virusscanner en verbinding. Zo niet dan werd ik afgestraft met tikken.
Maar..............slechts 1 liedje branden? Dat is vreemd.
Was het soms een album die er mee ophield na de eerste?

Download eens MP3 tester en kijk wat deze zegt van je mp3-tjes

Ik heb windows 98 en een pentium MMx heeft toch een processor pentium mmx, is toch logisch of nie? (btw is mmx iets van pentium 2 of niet?)
Ik ken geen duits dus weet ik niet echt waar ik die mp3 tester moet downloaden.

Die oom heeft oo gezegd dat 4 speed goed was maar dat was misschien ook voor de cd-rw. Dat ik daar maar wat mee moet experimenteren. WantNero ken ik nog niet zo goed.

En dat gek doen, tja, eerst speelt het liedje goed af maar dan lijkt het ineens sneller te gaan. Alsof het heel erg snel word voortgespoeld. Ik zou dan denken dat liedje niet goed gedownload was maar dat weet ik dan nog niet goed zeker.

Het was trouwens geen album maar allerlei verschillende op eenzelfde site (vitaminic. nl legaal en onbekende songs, steengoed :)). Misschien ook iets op een andere site maar of dat iets uitmaakt?

Geplaatst door Saartje
Ik heb windows 98 en een pentium MMx heeft toch een processor pentium mmx, is toch logisch of nie? (btw is mmx iets van pentium 2 of niet?)
Ik ken geen duits dus weet ik niet echt waar ik die mp3 tester moet downloaden.

Die oom heeft oo gezegd dat 4 speed goed was maar dat was misschien ook voor de cd-rw. Dat ik daar maar wat mee moet experimenteren. WantNero ken ik nog niet zo goed.

En dat gek doen, tja, eerst speelt het liedje goed af maar dan lijkt het ineens sneller te gaan. Alsof het heel erg snel word voortgespoeld. Ik zou dan denken dat liedje niet goed gedownload was maar dat weet ik dan nog niet goed zeker.

Het was trouwens geen album maar allerlei verschillende op eenzelfde site (vitaminic. nl legaal en onbekende songs, steengoed :)). Misschien ook iets op een andere site maar of dat iets uitmaakt?

MMX is en uitbreiding van de instructieset van processoren met als doel ze effectiever te maken voor mulitmediatoepassingen. MMX kan de snelheid van sommige programma's sterk verbeteren.

Het kan zijn, dat dat gek doen van MP3-tjes, gewoon aan het desbetreffende Mp3-tje ligt.

Download MP3-tester hier:
http://www.amadee.de/Count?ContextID=449&user=maf-soft&url=http://home.arcor.de/maf_soft/mp3test.exe

pfieuw,m'n errorsprocenten zijn nogal hoog, oorzaak gevonden.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan