Afkoppelen externe harde schijf (Het apparaat is momenteel in gebruik) ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

niklaas52

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
1
Hallo, ik draai Windows7 Ultimate en merk op dat als ik mijn externe harde schijf wil afkoppelen dit niet gaat.
Zodra ik rechts beneden op het pictogram klik verschijnt het venster van "My Book uitwerpen".

Klik ik daarop, dan krijg ik de melding "Probleem bij het uitwerpen van USB-apparaat voor massaopslag.

Het apparaat is momenteel in gebruik. Sluit programma's en vensters die het apparaat mogelijk gebruiken en probeer het later opnieuw.



Op deze machine staat UAE al helemaal uit en ook de search-indexeren staat uit. De virusscanner van Microsoft is ook niet aan het scannen. Voor de rest staat er geen programma's open.

Dit staat trouwens op de website van Microsoft zelf:
Na het uitvinken van "De inhoud en de eigenschappen van bestanden op dit station mogen worden geïndexeerd" zijn de problemen met het uitwerpen van de USB-stick minder geworden. ( Dit heb ik trouwens ook al gedaan, maar nog steeds kan ik de drive niet afkoppelen.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen????


dank voor het meedenken :cool:
 
Ik weet het niet, heb momenteel hetzelfde prbleem, het lampje vand ehardeschijf knnippert neit dus hij is niet ana het schrijven of lezen bij mij.. DEnk dat het altijd het veiligste is in dit geval om je pc helemaal uit te schakelen en dan pas de USB eruit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan