Aflopende download snelheid Bittorent

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeon

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Ik heb Bittorrent 6,3 en heb iets raars. Als ik een download START dan loopt hij binnen een paar seconden naar de 20 / 30kb/s. Maar daarna loopt hij langzaam af, en na ongeveer een minuut staat hij op 1 / 3 kb/s. Dan stop ik de download eventjes, (5 sec) dan start ik hem weer, en dan schiet hij weer naar 30kb/s, om daarna weer na 1 of 2 kb/s te gaan.

Iemand een idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Wordt het geblokkeerd door een firewall?

In het bittorrent venster heb je midden-onderin een groene of een oranje (zoiets:
icon4.gif
) icoontje.

Als het groen is wordt het blijkbaar niet geblokkeerd door een firewall, maar als het
icon4.gif
dan wordt het geblokkeerd door een firewall.

Bijlagen

• teken.jpg
    teken.jpg
    6,6 KB · Weergaven: 24
Wordt het geblokkeerd door een firewall?

In het bittorrent venster heb je midden-onderin een groene of een oranje (zoiets:
icon4.gif
) icoontje.

Als het groen is wordt het blijkbaar niet geblokkeerd door een firewall, maar als het
icon4.gif
dan wordt het geblokkeerd door een firewall.

Nee, hartstikke groen

Download je veel tegelijk??

Ik heb zo'n gevoel dat het aan de seeders ligt. Probeer eens een andere torrent te downloaden.

Of..

Probeer deze stappen eens:

Verwijder BitTorrent
Voer CC-cleaner eens uit.
Trek de stekker van je router/modem eruit en start die opnieuw eens op.
Installeer BitTorrent

Download je veel tegelijk??

Ik heb zo'n gevoel dat het aan de seeders ligt. Probeer eens een andere torrent te downloaden.

Of..

Probeer deze stappen eens:

Verwijder BitTorrent
Voer CC-cleaner eens uit.
Trek de stekker van je router/modem eruit en start die opnieuw eens op.
Installeer BitTorrent

Maakt niet uit welke download, en hoeveel tegelijk, probleem blijft. Maar he! Dat laatste werkte! Bedankt, opgelost dus :thumb:. (hoop alleen dat het niet tijdelijk is)

Maakt niet uit welke download, en hoeveel tegelijk, probleem blijft. Maar he! Dat laatste werkte! Bedankt, opgelost dus :thumb:. (hoop alleen dat het niet tijdelijk is)

Mooizooo...veel download plezier! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan