afmelden hotmail msn mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroentje80

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Ik zit met een probleem , ik heb me een keer aangemeld voor msn mobile , om hotmail via sms te ontvangen ,
maar ik wil me er graag weer voor afmelden (geen gebruik meer van maken) , maar nu staat nergens hoe dat moet of dat het wel kan , want ik betaal me scheel ( 0,21 per bericht) nu is de vraag weten jullie daar wat vanaf?

MSN Hotmail SMSdienst staat in de lijst met de afmeldcode: A [spatie] UIT naar: 2424 ,heb ik al geprobeerd maar het hele nummer bestaat niet.

hmm, vreemd. Ik ga verderzoeken.:)
Kun je het niet bij msn afmelden? Bv bij gebruikers info of zo?

Laatst bewerkt:
Ja ik heb me kunnen afmelden op msn,ik denk dat het nu opgelost is ,bedankt.:thumb:

ik heb hetzelfde probleem

ik heb hetzelfde probleem, alleen werkt die linkje niet (meer).
er gaat nu iedere maand wel wat van mijn abbonement af. terwijl ik geen smsje ontvang, wat ik ook niet wil. Ik heb al gegooglet maar dat gaf geen resultaten, plzz een oplossing
op mijn abbonement staat dit: hotmail-msn mobile

Laatst bewerkt:
- open msn
- ga naar extra
- ga naar je mobiele instellinge bewerken
- ga naar instellingen
- klik op: verwijder account

en klaar is kees:thumb:

- open msn
- ga naar extra
- ga naar je mobiele instellinge bewerken
- ga naar instellingen
- klik op: verwijder account

en klaar is kees:thumb:

Ik loop nou ook tegen dezelfde problemen aan. Ik ben er ook voor aangemeld maar wil er ook vanaf. De manieren van Tanja lukken mij niet omdat de links niet meer werken. En jouw manier wil bij mij niet, omdat mobiele instellingen niet bij mij msn staan ( het gaat hier om msn 8.5 ).

Weet iemand nog een andere manier?

Met vriendelijke groeten,

Arcangel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan