Afmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lima

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
Berichten
277
Als ik mijn account afmeld en een ander met dezelfde rechten aanmeld wordt er een nieuw buroblad aangemaakt ipv de aangemelde gebruiker. De optie andere gebruiker geeft geen problemen.

Is dit een kwestie van een instelling of toch een foutje in de software


afmelden1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je op die manier wisseld van bestaande gebruikers, dan klopt dat.
Iedere gebruiker heeft zijn eigen buroblad settings.

Wanneer je een compleet nieuwe gebruiker aanmaakt, en die inlogt, klopt het, dat je een nieuw vers nagenoeg leeg buroblad krijgt.
 
Zelfs de achtergronden en burobladsettings van de bestaande gebruiker zijn dan verdwenen, grote iconen. Het lijkt wel een opstart in de veilige modes.:shocked:. In XP had er nooit problemen mee
 
Normaal, start en dan afsluiten

Naamloos.gif
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, vreemd, dat moet namelijk op dat moment worden vastgelegd.
Kun je eens een nieuwe account aanmaken en die testen?
Maak er een admin account van.
 
account.jpg


Zo zitten de zaken hier inelkaar,
Moet ik dat gastaccount eens configureren?
 
Nee, dat zou ik niet doen.
Maak een nieuw admin account aan, en test daarmee.
 
Ik heb nu een test account aangemaakt als adm. Het afmelden van mijn account en aanmelden op het testaccount verloopt probleemloos. Dezelfde procedure naar het Wilma account gaat fout, er wordt dan een tijdelijk account aangemaakt ( melding van Windows)
 
Ok, dus het wilma account is brak.
Maak daarvoor dus een nieuw wilma account aan, en kopieer de "Mijn documenten" map.
 
Kan ik over dat kopieren iets meer uitleg krijgen. In de helpindex staat iets over een beschadigt account herstellen, kan ik dit uitvoeren?
 
Laatst bewerkt:
Kopieren, doe je gewoon in windows verkenner.
\Documents and settings, ge bruikersnaam,..... en dan kopieren naar het andere account wat je wilt.
 
Acc%20wlm.jpg



Zit een slotje op, is dit normaal. Ik kan er wel inkomen ( in het bestand )
uitroep-rood.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan