afmetting 7600gs

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie 15

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
188
ik wil graag de GeForce 7600GS 256 MB PCI-Express kopen
alleen ik weet niet of hij in mijn kast past.
weet iemand wat de afmetingen zijn van deze videokaart.??
 
Inprincipe zijn de afmetingen zo, dat ie in iedere kast moet passen.
 
Inprincipe zijn de afmetingen zo, dat ie in iedere kast moet passen.

maar eigenlijk wil ik het zkt weten anders heb ik hem gekocht en dan past hij niet meer

want het is al krap is mijn kast!!!
 
Hoi,

Wat crash vermelde klopt voor 100´%. Je videokaart gaat nooit langer zijn dan de breedte van je moederbord en nooit breder dan welke kast ook. Het vormt gewoon een standaard. Je hebt wel videokaarten die de plaatst innemen van 2 insteekkaarten (grote koeler,...) Maar daar behoort de 7600GS niet toe.
 
Laatst bewerkt:
maar een geforce 7600 gs pci express

moet je toch op je moederbord en pci aan sluiting hebben of zo iets!! hoe zit dat dan??
wat is een voordeel van pci express
 
Je moederbord moet natuurlijk wel een PCI-e slot hebben ja, anders heeft het geen nut dat je hem koopt. Of je nu de AGP versie of de PCI-e versie hebt, de grootte blijft hetzelfde.
Voordeel van PCI-e is dat gegevens parallel kunnen verstuurd worden aan 16X, bij een AGP-slot is dit niet en enkel op 8X
 
Je moederbord moet natuurlijk wel een PCI-e slot hebben ja, anders heeft het geen nut dat je hem koopt. Of je nu de AGP versie of de PCI-e versie hebt, de grootte blijft hetzelfde.
Voordeel van PCI-e is dat gegevens parallel kunnen verstuurd worden aan 16X, bij een AGP-slot is dit niet en enkel op 8X

hoe kan ik dat zien dan aan me moederbord
(graag een duidelijk beschrijving) :) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan