afnemende snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Porcupine

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2005
Berichten
78
Hoi,

Mijn internetverbinding doet de laatste tijd erg vreemd. Normaal had ik altijd een gemiddelde downloadsnelheid van 1,4 mb /sec. De laatste weken is deze gezakt naar 600 kb /sec. Als de download begint is de snelheid zeer hoog, maar al heel snel gaat deze vervolgens omlaag. Er is niets veranderd aan mijn pc en mijn firewall is comodo en antivirus is Avast. De pc scan ik regelmatig op spyware, malware en visussen. Om te controleren of er iets met het modem (tele2) is heb ik deze gereset dmv knopje 20 sec ingedrukt houden en de utp kabel heb ik op een andere poort ingestoken, maar geen effect. Tevens heb ik om uit te proberen een andere utp kabel gebruikt, maar ook dit gaf geen effect. Uiteindelijk met de klantenservice van Tele2 gebeld, maar die geven aan dat ze een snelheid meten van 1,8 mb per sec wat het modem bereikt. De afstand tot de centrale is 926 meter. Ze zeggen dat het aan mijn pc ligt, maar weten het ook niet. Na wat lezen op dit forum heb ik TCP optimizer gebruikt, maar nog geen effect. Ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen, wie kan me svp helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan