Afsluit problemen met Windows XP Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik had een tijdje terug van iemand een aanvul programmatje gehad voor het afsluiten van Windows XP Pro, want dat werkt of langzaam of niet.

Ik heb een week of twee geleden wat problemen gehad en sinds dien werkt het niet meer goed bij het afsluiten. Ik heb het programmatje helaas niet opgeslagen en dus baal ik nu een beetje.

Kan iemand mij helpen?

Werkt dat programmatje?

Ik ben niet zo goed in engels.

Het gaat dus alleen maar om het afsluiten van windows zodat ik niet 5 minuten moet wachten voordat de computer uit gaat.

Een klein progje kan dàt en nog veel meer: 'wizmo' heet het ding, is freeware, gemakkelijk en het shutdown, reboot, hibernates,... met één klik.

Te downen van ttp://grc.com/wizmo/wizmo.htm

Let op: als je het in gang zet krijg je enkel een tekstbestand. Lees dit even door en plaats dan de nodige snelkoppelingen.

Ik vind het heel handig! 'k Gebruik het al een tijdje.

De shutdown-snelkoppeling heb ik bij mij aan een toets verbonden en moet ik de compu afsluiten? Even op het toetsje drukken en je hoort aan een geluidje dat hij ermee begint! (je kan de snelkoppeling ook op het bureaublad plaatsen)

voorbeeld: je zet het progje wizmo.exe vb in je map 'Eigen programmas' en je maakt dan volgende snelkoppeling op je bureaublad:
C:\Eigen programmas\wizmo.exe shutdown
Door er die shutdown aan toe te voegen gaat hij afsluiten. Zet je in de plaats hybernate, dan gaat hij naar slaapstand, enz. (let op de spatie!)

Waar het mij vooral om gaat is dat als ik normaal via start de computer afsluit dat de computer op een normale mannier uit gaat en niet blijft hangen of dat ik 5 minuten moet wachten. Zit dat ook in dat programmatje?

Als het probleem het te langzaam afsluiten van je computer is, zou ik een andere vraag maken met een duidelijker titel...

Langzaam afsluiten van een computer wordt niet versneld door dat progje. Dat wordt door andere dingen veroorzaakt, lijkt me.

Geplaatst door passer
Als het probleem het te langzaam afsluiten van je computer is, zou ik een andere vraag maken met een duidelijker titel...

Langzaam afsluiten van een computer wordt niet versneld door dat progje. Dat wordt door andere dingen veroorzaakt, lijkt me.
Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem mijn Computer wil helemaal niet af sluiten waar aan kan eht leggen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan