• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afsluiten en alles opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

frimout

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Hallo,

Onder windows XP kon ik in office 2010, in excel, bij het afsluiten van het programma, de knop alles opslaan kiezen. Nu bij windows 7 heb ik die mogelijkheid niet meer. Is er misschien een mogelijkheid om bij bepaalde instellingen aan te passen?

Alvast bedankt

Maak op het lint een nieuwe aangepast groep en noem die sluiten. Zoek in alle opdrachten alles sluiten en plaats die in die nieuw gemaakte groep. Dan krijg je, als je op die knop klikt, een venster waarin je kunt kiezen voor 'alles opslaan'.

op goeie weg

Hallo Rob,

Bedankt voor de reactie. Dit is al in de goeie richting, maar waarom werkt dit niet via de afsluitknop van het programma (het kruisje rechtsboven).

groetjes

Lijkt me een vraag voor MS. Ik vind dit werkbaar.

Laatst bewerkt:
Hoi Rob,

Mede dank zij u de oplossing gevonden. Ipv de knop alles sluiten heb ik de knop afsluiten geprobeerd en dat lukt wonderwel. Ik heb ook nog het icoontje kunnen veranderen en het ziet er nu echt uit als een rode afsluitknop.

Bedankt alleszins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan