afsluiten gaat niet meer:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik kan me computer niet meer afsluiten, als ik op afsluiten druk bij start dan start hij gwn terug op(windows98) hoe kan dit? windows of (hopelijk niet) hardware, alvast bedankt

Hoi Skelle.

Heb je de pc ooit eens gescant op Spyware en virussen?

Probeer dit eens

Windows 95/98: Razendsnel windows afsluiten
Om Windows af te sluiten, maakt U een nieuwe snelkoppeling (door te kiezen voor Nieuw/Snelkoppeling). Voer bij het veld Locatie het volgende in:

C:/ \Windows\rundll.exe user.exe,/\exitwindows

Vervang de schijfletter C:\ als Windows op een andere schijf staat. Als U nu op de snelkoppeling klikt zal Windows meteen afsluiten.

Bron : manders online

[edit mod] verwijder achter C:/ en na de , /\ deze aanpassing gemaakt omdat bepaalde virusscanner de opdracht regels als trojan intrusion aanzien [/edit mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door skelle
het werkt nog steeds niet:confused:

Heb je de pc ook al eens gescant op Virussen en Spyware waar ik om vroeg?

Waarom gaat mijn virusscanner steeds af als ik dit Topic aanklik?? (Bat/Winexit.trojan :mad:.......Moderator is ingelicht).

Laatst bewerkt:
afsluiten windows 98

ik kan alleen afsluiten door de knop in te drukken met risico dat er ietrs verloren
HOE IS HET DAAR GELUKT? MVRGROET GILA:cool:

Geplaatst door l.slaats.

Heb je de pc ook al eens gescant op Virussen en Spyware waar ik om vroeg?

Waarom gaat mijn virusscanner steeds af als ik dit Topic aanklik?? (Bat/Winexit.trojan :mad:.......Moderator is ingelicht).

Hier ook al, zowel NOD32 als AVG lopen hierop vast!!!!!!!

[edit]

Thnx, Tazzie :love:

[/edit]

Laatst bewerkt:
Gila,

Het lijkt me inderdaad handiger om gewoon in je oude topic verder te gaan.

Probleem bij dit soort zaken is vaak dat SNEL AFSLUITEN juist aan staat. Klik op [start], [uitvoeren], en type msconfig gevolgd door de [enter]

In het eerste tabblad klik je op [geavanceerd] en je plaatst een vinkje bij "snel afsluiten uitschakelen"
In 9 van de 10 keer is het probleem verholpen.:thumb:

afsluiten

hendrik jan ik heb windows se 98 duits en daar is de taal anders daar struikel ik vaak mee

Tja, ik kan wel flauw doen en zeggen dat je beter de nederlandse 98 SE versie eroverheen kunt installeren maar daar schiet je niet veel op. Overigens heet het bestand voor de duitse versie ook MSCONFIG.
Ik zou zeggen: START, dan de derde optie van onder en type MSCONFIG gevolgd door de [ENTER]-toets. Het scherm dat dan geopend wordt heeft een knop rechtsonder (boven de knoppen van o.a. OK) Je krijgt vervolgens een menuutje met 12 aanvinkmogelijkheden onder elkaar. De derde van onder heet dan iets van:
"schnell absliesen" o.i.d. Deze moet je aanvinken. MSCONFIG afsluiten en de pc even opnieuw opstarten.

Overigens is dit een bekend probleem van Windows 98 (SE) en kan zomaar opeens ontstaan. Microsoft kent dit probleem maar kon de fout niet middels een patch herstellen. In windows ME en latere versies (XP) is het probleem niet meer aanwezig.

Laatst bewerkt:
afsluiten

hendrikjan totdusver zit het er zo uit zie foto waarvinkje plaatsen

Bijlagen

• hendrikjan.gif
    hendrikjan.gif
    37,9 KB · Weergaven: 51
Ik ga deze sluiten.
Guus ABC is alheel ver met Gila aan het werkenvoor een oplossing.
als iemand hier problemen mee heeft dan PB je me maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan