afsluiten is opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhr dre

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
als ik mijn pc afsluit door naar start uitschakelen te gaan en dan op het uitschakelen knopje te druken dan gaat hij eerst helemaal uit en gaat dan weer aan.
ik heb al wat navraag gedaan en men zei dat het of in mijn bios was of in mijn energiebeheer maar ik heb gekeken en daar zit het probleem niet voor zover ik weet.
pls. help:(:confused:

Heb je je PC open gehad de laatste tijd? Iets vervangen?

Ik denk eerder in de richting van een foute aansluiting van de power supply op het moederbord.

Probeer dit ns:

Start/uitvoeren intikken: regedit enter

Met Control + F zoeken naar: PowerdownAfterShutdown

Dit kan even duren. Als het goed is kom je op de volgende sleutel terecht:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

In je rechterscherm zie je staan: Powerdownaftershutdown. Hierop rechtsklikken en kiezen voor 'wijzigen'. Vul bij waardegegevens een 1 in en klik op OK. Het register netjes afsluiten via bestand/afsluiten.

Heb je je PC open gehad de laatste tijd? Iets vervangen?

Ik denk eerder in de richting van een foute aansluiting van de power supply op het moederbord.

nee ik had een virus (die er nu weer vanaf is) maar toen begon het

Probeer dit ns:

Start/uitvoeren intikken: regedit enter

Met Control + F zoeken naar: PowerdownAfterShutdown

Dit kan even duren. Als het goed is kom je op de volgende sleutel terecht:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

In je rechterscherm zie je staan: Powerdownaftershutdown. Hierop rechtsklikken en kiezen voor 'wijzigen'. Vul bij waardegegevens een 1 in en klik op OK. Het register netjes afsluiten via bestand/afsluiten.

heb ik gedaan maar doet het toch niet (toch bedankt:thumb:)

Laatst bewerkt:
nog steeds niet

hallo ik heb deze vraag al een tijdje geleeden gepoost en heb maar 2 reacties gekregen kan iemand a.u.b helpen:(:(

Maak 's 'n nieuwe snelkoppeling aan, bij doel kopieër en plak je deze regel: %windir%\system32\shutdown.exe -s -t 00 sla 'm ff op op 't buroblad en sluit dan via deze snelkoppeling de pc af,doet hij dan wel normaal dan is de normale koppeling van afsluiten getriggerd in herstarten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan