Afsluiten programma's zonder taskmanager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Als je taskmanager is afgesloten kan je dan toch een overzicht krijgen van de processen die op dat moment draaien? (via CMD?) En kan je ook processen afsluiten (via CMD?). En hoe dan?
En als CMD ook is geblokt, is dit dan alsnog mogelijk? .bat loopt via CMD toch?
 
Ok, en weet je of deze dingen ook werken als je niet in CMD kan komen?

Want "Download PsKill (32KB) " (Pskill) is leuk, maar als dat geen toegestane app. is heb je er nog weinig aan ben ik bang...
 
Is een kwestie van proberen? Opstarten via start > uitvoeren
 
Uitvoeren staat uitgeschakeld.

En het moet nog wel op een "normale" manier gebeuren. Niet dat je eerst een halfuur bezig bent met allerlei dingen voordat je erin zit.

Voor zover dit kan :).
 
Als ik CMD gewoon dmv. een hyperlink wil starten krijg ik te maken met de volgende fout melding:
attachment.php


Momenteel wordt er veel geblokt door ene " application manager " . Is er een mogelijkheid om deze uitgeschakeld te krijgen?
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    10,7 KB · Weergaven: 401
Dat moet ik doen op school ja, en voordat je het afvraagt, het is volledig legaal.

En de meest voor de hand liggende manieren zijn al geblokt, de omwegen nu ook, maar mijn punt ligt nu bij het uitschakelen van Appilication Manager.
Dit moet "normaal" kunnen gebeuren, niet dat je een geavanceerd script moet kunnen schrijven om er doorheen te komen of iets dergelijks.
Dit ivm het feit dat als je op die manier gaat beginnen er altijd wel omheen komt.

Trouwens; als er inderdaad dingen langs gaan komen van "hackgevoeligheid" moet ik het misschien laten rusten. Het is wel op het randje, en het is niet de bedoeling dat hier verkeerde dingen mee gaan gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan