Afsluiten van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
1.666
Hallo,

Ik heb 1 paar keer perongeluk geprobeert A (floppy) te openen/ietsopteslaan. Maar ik heb helemaal geen floppy. En sindsdien geeft hij bij het afsluiten van mijn pc dit:

"Windows - station niet gereed. Het station is niet gereed voor gebruik, het is misschien niet gesloten. Controleer of er een schijf in station A is geplaatst of het station is gesloten." "annuleren, doorgaan of opnieuw "
Ik heb geen floppy-drive met de letter A en zou ook niet weten wat het wel zou moeten zijn, in de verkenner kan ik het station wel zien, maar die gebruik ik niet.Wie weet hoe ik van de melding afkom, en hoe kan ik het afsluiten van de computer sneller laten verlopen, het duurt nl. best wel lang eer de computer geheel afgesloten is.

Heb al even gegoogled. Maar niks gevonden. Breekpunt Ja dit maar daar staat iets van bij deze computer uitschakelen maar ik weet niet hoe? Hij staat namelijk ook bij deze computer bij mij.

Edit:

Ik ga zo even kijken in me bios.
 
bios

als ge opstart kunt moet ge op F2 duwen en zo komt ge in de bios van uw moederbord.
dan moet ge hjet zelf uitzoeken want da is bij elk merk anders ma ge moet ergen iets zien van devices. bij slot a daar moet floppy staan maar als ge da veranderd in no device. windows pas da normaal zelf aan.
 
Al eens in apparaatbeheer gekeken (Rechtermuisknop Deze Computer-Eigenschappen-Hardware-Apparaatbeheer)?
 
Het is inmiddels opgelost. Ik heb niks gedaan maar hij zegt het niet meer :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan