Afsluiten Windows 7 duurt te lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Sinds enkele weken duurt het afsluiten van windows 7 75 seconden. Dat is veel te lang.
Op mijn laptop stond eerst Windows vista, maar nu dus Windows 7. De eerste maanden ging het normaal, maar nu dus dit afsluit probleem. Iemand een idee?

Wanneer ik dit uitvoer, bestand downloaden, uitpakken met 7_zipkrijg ik de volgende foutmelding:
Kan c:\users....................7zOC8FA.tmp\afsluittweakwin7.reg niet importeren: het opgegeven bestand is geen registerscript. U kunt alleen binaire registerbestanden importeren vanuit de register-editor.

als je het uitgepakt hebt ,op dat reg bestandje dubbel klikken en paar keer ok,werkt ook niet?

INDERDAAD ik heb het ook geprobeerd WERKT NIET

Laatst bewerkt:
Mijn excuses. Het bestand afsluittweakwin7.reg had de extensie. vbs moeten hebben, waarna het wel werkt.

Wijzig dus de naam v/h bestand van afsluittweakwin7.reg in afsluittweakwin7.vbs
De computer zal wel nog eerst een herstart nodig hebben vóórdat die sneller zal afsluiten...
Succes.;)

Laatst bewerkt:
Precies gedaan wat je zei. Ik krijg dan direct het bericht dat de computer sneller zal afsluiten. Maar dat doet hij zeker niet. Ik heb al 3 keer opnieuw opgestart maar er is geen verbetering te zien.

Dan zijn er wss nog een aantal programma die blijven hangen en zichzelf niet kunnen afsluiten.
Lees eens dit artikel door: Windows 7: menusnelheid en afsluiten

Indien nu nog totaal geen resultaat geboekt wordt, wil ik je adviseren om op de Spyware? link in mijn handtekening te klikken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan