afsluiten windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

matan

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
51
Bij het opstarten kun je windows zo instellen dat een aantal programma's automatisch worden opgestart.Kan het ook zo zijn dat bij het afsluiten instellingen automatisch worden veranderd? Het volgende is namelijk het geval:
Ik had enige tijd geleden geen geluid meer bij filmpjes van internet en spelletjes. Iemand tipte het volgende:
configuratiescherm / hardware/ volgende klikken ,gaat die zoeken / klik ja en volgende/dan kan je scrollen , scrol helemaal na beneden en klik 1 x op een nieuw apparaat toevoegen / en druk weer op volgende / kies dit : De hardware installeren die ik handmatig in een lijst selecteer dan weer volgende / zoek dit : besturing voor geluid ,video en spelletjes klik erop weer volgende / dan meteen de 1ste links staat (standaard-systeemapparaten klik die aan als die niet al blauw is en link en rechts zie je bij model stuk of 7 dingen staan dan niks aan doen en klik op volgende /dan zie je wat die installeert en volgende.
Dit werkt, maar ik moet het wel telkens herhalen als ik mijn computer opstart.
Daarop heb ik de driver van mijn geluidskaart opnieuw geïnstalleerd (VIA AC'97 Audio Controller), maar het probleem is er nog steeds. Dat houdt volgens mij in dat het dus niet aan de driver ligt.
Dus vraag ik me af of er zo'n automatische instelling is bij het afsluiten.

Aanvulling: zou het kunnen zijn dat ik PC Speaker driver voor Windows XP (cat1003e) moet installeren, dat niet op mijn computer zit?

Bij voorbaat dank voor hulp
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan