Afsluiten Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony_Balony

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
145
Mijne heren

Het volgende: ik ben altijd gewend geweest om via "start -> afsluiten" mijn PC uit te zetten om direct daarna mijn monitoren uit te schakelen en weg te lopen,
helaas zit dat er niet meer in moet nu wachten tot ik het systeem mag uitschakelen ( deze melding komt op de monitor) en moet dit ook doen door de aan/uit knop van mijn pc in te drukken en daarna mijn monitor uit zetten.
Op een of andere manier is dit er ingeslopen en krijg ik het er niet meer uit..
Wie doet er een gok ??


R
 
Laatst bewerkt:
Stap 1: ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer inschakelen
1. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Energieopties.

Opmerking Als u Windows XP gebruikt, klikt u op Klassieke weergave in het Configuratiescherm om deze stappen makkelijker te kunnen volgen.
2. Open het tabblad APM.

Opmerking Als u meerdere monitoren gebruikt, is het tabblad APM mogelijk niet beschikbaar.
3. Selecteer Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) inschakelen en klik op OK

1e hit op google!
Graag gedaan!
 
Beste Richard,

Bedankt voor je snelle reactie echter ......
Ben gelukkig geen leek op de PC en heb Google helpen oprichten :rolleyes:

Tuurlijk heb ik alles al geprobeerd en Ja ik heb 2 monitoren zoals je had kunnen lezen in mijn vraag en ja als ik in mijn configuratiescherm kijk dan vind ik natuurlijk geen "energieopties" echter wel "energiebeheer" en daar vind ik geen tabblad APM ( zoals ik op google al had gevonden :thumb:).
Ook DvD (dingesvandinges) bedankt voor je support maar ook hier heb ik niets aan...:confused:

Dus even een resume ik heb windows xp home edition sp3 draai met 2 monitoren ( ook toen ik er met 1 draaide deed afsluiten het niet) heb al gegoogled en kwam inderdaad op bovenstaande uit....

Kom maar op met de oplossing ben heel benieuwd of het lukt ....:cool:

Ron
 
Beste Richard,

Bedankt voor je snelle reactie echter ......
Ben gelukkig geen leek op de PC en heb Google helpen oprichten :rolleyes:

Tuurlijk heb ik alles al geprobeerd en Ja ik heb 2 monitoren zoals je had kunnen lezen in mijn vraag en ja als ik in mijn configuratiescherm kijk dan vind ik natuurlijk geen "energieopties" echter wel "energiebeheer" en daar vind ik geen tabblad APM ( zoals ik op google al had gevonden :thumb:).
Ook DvD (dingesvandinges) bedankt voor je support maar ook hier heb ik niets aan...:confused:

Dus even een resume ik heb windows xp home edition sp3 draai met 2 monitoren ( ook toen ik er met 1 draaide deed afsluiten het niet) heb al gegoogled en kwam inderdaad op bovenstaande uit....

Kom maar op met de oplossing ben heel benieuwd of het lukt ....:cool:

Ron

:(:(:(

Dan weet ik het ook niet meer :(

Het enige wat ik heb kunnen vinden is http://support.microsoft.com/kb/810903/nl
 
Richard,

Nogmaals bedankt voor je tip , maar ik ben niet zo'n held om zo maar in het BIOS te gaan kl.... maar zal het proberen en ik geef je een antwoord terug of het wel of niet is gelukt
nogmaals dank
:thumb:

Ron
 
Ik heb windows 7 geinstalleerd en probleem is opgelost........

Dank voor het meedenken
!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan