afsluiten xp na install sp2

• Onderwerp starter Onderwerp starter pekos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pekos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
kortgeleden sp2 geinstalleerd. systeem draait redelijk maar een van de grote vraagtekens is het volgende
wanneer ik bv 's nachts aan het D/L'en ben dan blijkt 's ochtends dat de comp opnieuw is opgestart (meeestal na 3 uur) en geeft de melding dat ie hersteld is van een ernstige fout
tot op heden heb ik geen idee waardoor.
alle programma's welke op de background werken heb ik uitgeschakeld behalve noton IS
na rapportage aan MS blijkt er een stuurprograma verantwoordelijk te zij voor het euvel
kan natuurlijk sp2 eraf halen maar weet niet zeker of dit de boosdoener is hoewel ik voor de update geen problemen had.

wat is het probleem ?????

@Humpe, dat probleem in die link van jou is als windows niet helemaal af wil sluiten maar blijft hangen in het scherm "u kunt nu de computer uitschakelen". Door APM in te schakelen wil dit probleem meestal verholpen zijn.

Topicstarter heeft het probleem dat de pc 's nachts opnieuw gaat opstarten, dat is iets heel anders;)

@Pekos, je hebt dus helemaal geen programma's draaien die 's nachts gaan controleren? BV virusscanner die op een bepaalde tijd iedere dag gaat scannen (geloof ook niet dat hij daarvan opnieuw opstart, maar ik bedoel dus iets dat een bepaalde tijd actief wordt)

Vreemd dat jouw uitkomst is dat het een bepaald stuurprogramma moet zijn, snap niet wat dat met een bepaalde tijd te maken heeft

heb geen prog's draaien alleen Norton Internet Sec
En Emule zoals geschreven om te D/L'en.
Wanneer comp weer opgestart is, krijg ik de melding dat de comp hersteld is van een ernstige systeefout
en na melding aan MS krijg ik de emding dat het waarschijnlijk een stuurprog betreft
zal dus alle updates van hard- en software gaan ophalen :confused:
of is er een andere oplossing (behalve terug naar het herstelpunt van voor update SP2) ???

heb SP2 eraf gehaald en het systeem draait weer als vanouds

grt
P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan