afsluiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
mario citaat door al je problemenen je vragen weet ik niet waar dit bij hoort maar reageer in de vraag zelf en open een nieuwe vraag einde citaat

voor alle duidelijkheid ik nog maar 2 probleemtjes voor HELP Mij en wel het niet kunnen afsluiten en incredimal(door mario aanbevolen)
waar ik de mailmelder niet in beeld krijg
verder wat betreft mijn foto dat was het antwoordt aan guus op zijn gegheven advies voor het afsluiten(ik zie dat de foto vaak wordt aangekeken
dan voor voor ThEprox op zijn antwoordt het buroblad
wordt goed gekontroleerd ook op virussen en op de harde schijf is veel plaats-voor exacte aanwijzingen voor dat opruimen hou ik mij aanbevolen
Heb verder naar guus gezocht om mijn antwoordt met foto daasr te plaatsen maar vuindthem niet groet ruud -gila

besturingsprogram en incredimail

voor de rest is alles opgelost groet ruud

Geplaatst door gila
Heb verder naar guus gezocht om mijn antwoordt met foto daasr te plaatsen maar vuindthem niet
Hindert niet. Als Guus jou maar kan vinden.:D
Van dat Incredimailprobleem weet ik niks - van Incredimail trouwens ook niet.:)
Op je screenshot in je vorige bericht zie ik dat je de optie Snel opstarten uitschakelen niet hebt.
Of dat aan de Duitse versie ligt of aan het feit dat het hier om Win98 en niet Win98 SE gaat weet ik niet.
Wel zie ik dat op het tabblad Algemeen van Systeemconfiguratie onder Type opstartprocedure Normaal staat aangevinkt.
Standaard hoort dat echter Selectief te zijn - zie bijlage.
Ik weet niet of dat iets aan het afsluitprobleem doet, maar het is altijd te proberen.

Om je goed met dat afsluitprobleem te kunnen helpen moet ik weten of je Windows 98 of Windows 98 SE hebt.
Wil je me dat even laten weten?

Guus.

Laatst bewerkt:
afsluiten besturingsprogram

guus ik heb windows98 twee editie
met je andere antwoord heb ik geklikt op hier
helaas is dat voor een 81 jarige amateur te gekompliseert
ik hoor graag m,et groet ruud ook wat ik met mijn scherm van de foto moet doen

Voor je afsluitprobleem heb ik de mogelijke oplossing.
In de bijlage vindt je het bestandje afsluiten.zip.
Als je het uitpakt wordt het afsluiten.reg.
Dat is een registerbestand.

Klik er met je RECHTER muisknop op en klik op Samenvoegen.
Het bestand wordt dan aan het register toegevoegd en zorgt ervoor dat Snel afsluiten uitgeschakeld is.

Start even opnieuw op en kijk of het afsluiten nu wel lukt.

Guus.

Laatst bewerkt:
guus als ik afsluiten zip aan klik is het donder en geweld alleen blitsen zodat je ogen er pijn van doen het blijft blitsen en komt niet verder ik moet de pc handmatig afsluiten anders raak ik het blitsen niet kwijt-wat nu beste vriend groet ruud

Ik probeer het nog één keer op een andere manier.

Ga naar Start > Instellingen > Mapopties.
Klik op het tabblad Beeld (tweede tabblad) en zorg dat de bovenste optie (bestandsextensies verbergen voor bekende bestandstypen) NIET is aangevinkt.

Nu zul je achter elk bestand ook de extensie zien (bijv. doc, txt, jpg).

Download het tekstbestand uit de bijlage (afsluiten.txt).

Klik er met je RECHTER muisknop, klik op Naam wijzigen en verander de extensie txt in reg.

Negeer de waarschuwing dat het bestand misschien onbruikbaar wordt.

Klik dan met je RECHTER muisknop op het bestand en klik op Samenvoegen.
Het bestand wordt dan aan het register toegevoegd en zorgt ervoor dat Snel afsluiten uitgeschakeld is.

Start even opnieuw op en kijk of het afsluiten nu wel lukt

Guus.

Laatst bewerkt:
besturing afsluiten

guus bijgaand de foto met aan ge klikt beeld
is het nu de bedoeling de bovenste regel niet aanvinken
gr ruud

Bijlagen

• a.gif
    a.gif
    39,5 KB · Weergaven: 66
Nee.
De Duitse Windows-versie wijkt toch iets af van de Nederlandse.
In dit geval moet je het vinkje bij het tweede item weghalen - zie bijlage.
Het is namelijk de bedoeling dat je die extensies kunt zien, zodat je ze kunt wijzigen.

Guus.

Laatst bewerkt:
besturing

guus excuus ik ben overtuigd dat iik je lastigste klant ben
heb vinkje weg gehaald en er verandert niets gr ruud

Bijlagen

• c.gif
    c.gif
    42,8 KB · Weergaven: 42
Ik neem aan dat je het bestandje afsluiten.txt nu hebt (twee berichten terug).

Kijk nu even goed naar de bijlage die ik bij dit bericht heb gedaan.

Klik met je RECHTER muisknop op het bestand afsluiten.txt en klik op Naam wijzigen - bijlage, plaatje 1.

Wijzig de extensie txt in reg - bijlage, plaatje 2.

Je krijgt een waarschuwing te zien - bijlage, plaatje 3. Klik op OK.

Het bestand heet nu afsluiten.reg.

Klik met je RECHTER muisknop op afsluiten.reg en klik op Samenvoegen - bijlage, plaatje 4.

Nu krijg je de vraag of je zeker weet of je dit wilt doen. Klik op Ja - bijlage, plaatje 5.

Tenslotte krijg je de mededeling dat het bestand aan het register is toegevoegd - bijlage, plaatje 6. Klik op OK.

Start nu de computer even opnieuw op en kijk of het afsluiten nu wel lukt.

Guus.

Laatst bewerkt:
bijgaand resultaat bestandje txt als ik te stom ben voor een en ander neem ik het je niet kwalijk-zeg het gerust
ook in de voorbeelden 1 tot 6 is de tekst weer nl en winzipnis sprake van die heb ik ook niet maar winrar
?

Bijlagen

• txt.gif
    txt.gif
    9,6 KB · Weergaven: 30
Eerst moet je zorgen dat je de extensies van bestanden kunt zien.
Dat zijn 3 letters achter de naam van het bestand - zie bijlage.
Als je die niet ziet, ga je weer even hier naartoe. Haal het vinkje WEG waar ik dat in de bijlage map-opties heb aangegeven en KLIK OP OK. Als je alleen het venster sluit, gebeurt er niets.

Doe dan precies wat ik in mijn vorige antwoord zei.

Guus.

Laatst bewerkt:
guus ik ben erg moe ga morgen fris (hopelijk)verder welterusten en veel dank

laatste poging vandaag ik heb het vinkje weg gehaald bij Dateinamenerweiterung en geklikt op ok dan krijg ik o.a.zie foto-maar ook dat foto schema van jou zes krijg ik nergens groet ruud

Bijlagen

• middernacht 26 febr.v.gif
    middernacht 26 febr.v.gif
    38,5 KB · Weergaven: 55
Guus excuus ik heb er begrip voor dat je met mij ook geen raad weet groet ruud en veel dank

mario je kunt alles als opgelost zien muv het afsluitprobleem en toetsenbord uincreditmailmelder
is geen probleem als zodanig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan