afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs-zelluf

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Bij het afsluiten van Windows krijg ik regelmatig een melding dat een programma niet vanzelf afsluit. "Dit programma reageert niet ed." echter in de blauwe balk erboven staat geen programma genoemd. met ctr-alt-del zie ik geen rare dingen.
waar kan ik vinden waar ik moet zoeken??

Kijk eens in het foutenlogboek.
start/config.scherm/systeembeheer/comp.beheer/logboeken.

Kijk bij programma's en systeem. Met een rood kruisje ervoor is een error en als je op de tijd let van afluiten dan kom je er wel uit.
Dubbelklik op die regel en kijk of er meer vermeld wordt.
Plaats die melding dan hier.

Beste Elize,

eh tja, ik ga naar configuratiescherm / systeem / en dan loop ik vast: ik heb geen systeembeheer maar systeem. en ik kan al helemaal geen logboek vinden..

Oei, over het hoofd gezien dat je ME hebt.
Je zult het ergens onder beheer moeten vinden.
Heb je een zoekfunctie waar je misschien met logboeken uit de voeten kunt? Ik zal eens even zoeken voor hier.

Start/uitvoeren typ eventvwr.exe
Kom je daar wel verder mee? Je weet maar nooit :)

Laatst bewerkt:
nee

dat bestand heb ik niet. en bestanden met extentie *.log heb ik er 153..., veel ws_ftp.log, sybot logs, maar ook wel ander, in C:\windows en \system.

hoe kan ik die inzien?

Thijs

Nee, dat zijn andere logs.
Wat ik zoek is iets van het management.

Het zou leuk zijn als iemand met ME jouw vraag zag. XP en ME zijn te verschillend. Deze vraag 'aan de praat houden' is de enige manier.

Je zegt met cntr/alt/del zie ik geen rare dingen. Zit je dan in taakbeheer?
Sluit iedere keer eens een programma af en kijk of Windows dan wel verder gaat. Bij mij was het bv LeecHammer. Toen ik dit eenmaal wist was het steeds een kwestie van handmatig in taakbeheer afsluiten.
Het zal wel een door jou geinstalleerd programmaatje zijn. Ook al omdat
je geen naam te zien krijgt van Windows.
Je herkent ze snel genoeg.

Mede-lotgenoten:
Het kan dus blijbaar ook nog in drivers zitten.
De tweede

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan