Afsluitings probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het geinstalleerd.
Bedoel je dat ik bij 'System Summary' moet kijken?
En dan bij elke item de drivers moet bekijken? Want nu zijn er geen drivers geinstalleerd

Bvd

Laatst bewerkt:
Correct. Neem bijvoorbeeld je netwerkkaart / chip. Als je het merk en type daar leest en je gaat wat zoeken bij de pc fabrikant en / of Googlen en je zou tegenkomen dat er géén driver voor XP is, dan betwijfel ik of je wel naar XP wil schakelen. Vanaf dát moment zou je namelijk geen internet meer hebben. (Pas op: het is een slechts doomscenario dat ik schets, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn..........)

Op zich wel, maar ik ben meestal wat "huiverig" voor willekeurige driver download sites. (Wélke spyware haal je daar tegelijk binnen? You never know.............)
Beter is om bij de site van de pc fabrikant / netwerkkaartfebarikant zelf, de XP driver binnen te halen, weet je zéker dat je geen trammelant download.

Ik weet mijn probleempje al. Het is mijn USB Network Adapter. Die is gemaakt voor windows Xp, maar ik heb hem gebruikt voor windows vista. Het werkt perfect alleen het afsluiten werkt niet correct. Dus als ik wil afsluiten moet ik gewoon die network adapter los koppelen en dan gaat hij gewoon uit. Nu nog een driver zoeken voor vista :) (als die er is..)

Nou Pasja,

Bedankt voor jou hulp

Groeten NDThien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan