Afsluitprobleem en Blue Screen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hookerman

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Hallo

sind een dag een vreemd probleem
Als volgt...aflsuiten lukt niet meer en krijg keer op keer een baluw scherm met de melding driver _power_state_failure
in het logboek vind ik hetvolgende terug:

Er is een fout opgetreden in de Logical Disk Manager-service tijdens het registreren van meldingen van apparaatingangen op apparaat \\?\storage#volume#1&30a96598&0&signaturee1c1e1c1offset7e00lengthe50ba6800#{53f5630d-b6bf-11d0-94f2-00a0c91efb8b}. Win32-fout: 1066.

Heb de laatste tijd niets vreemds geïnstalleerd..en vraag me derhalve bijna radeloos af wat dit kan zijn.?
In de hardware zie ik bij diskette station wel een uitroepteken. Weet niet of een en ander met alkaar verband houdt......

alvorens dit alles in beeld kwam kreeg ik keer op keer de melding "het systeem heeft geen wisselbestand of het wisselbestand is te klein"
Heb een en ander aangepast door de waarden naar 1024 in beide velden te plaatsen.
Zie echter nog altijd dat het wisselbestand op 0 staat.

Wie oooh wie kan me hierbij helpen,..ik weet het echt niet meer...

dank maar weer.!!!!!

Welke windows heb je?
Hoeveel geheugen heb je in de pc?

Welke moet ik dan hebben op die site...hoe heet dat bestand...?

ik zie

Download the latest Tpkd.zip driver, unzip the file, and install the driver.

wat is de Tpkd driver..?

maar waar vind ik die...er is bovendien een password required geloof ik...

dank je in elk geval..

Link:
http://www.paceap.com/tpkd.zip

De vraag is dan wel: HEB je inderdaad de PACE InterLok anti-piracy software geïnstalleerd??? gezien de symptomen van je probleem, denk ik van wel. MAAR is dat wel zo??? Je kan dat o.m. nagaan of het bestand Tpkd.sys op je PC staat.

Groetjes,
Bennie

..die heb ik inderdaad gevonden......wellicht zonder te beseffen op de een of andere onhandige manier gedownload.

Ik heb hem verwijdert en in mijn prullebak gedeponeerd.
Echter...bij aflsuiten nog altijd wel het baluwe scherm.
Vraag dan ook..moet ik toch nog die driver installeren..?

dank!!!!

Niet verwijderd via software? D.w.z. op de "nette" manier? Anders terugzetten en dan verwijderen op de "nette" manier.

Groetjes,
Bennie

..............

dank je....maar zoals dat met spyware gaat ..vind je zoiets nooit terug in je software bestand...denk dus dat het harde verwidjeren ook de enige manier was....

maar toch bedankt voor het noodzakelijke meedenken..we zijn al ee n heel end verder...

dit is een topsite!!

nog een vraag Bennie????

Geplaatst door Bennie
Niet verwijderd via software? D.w.z. op de "nette" manier? Anders terugzetten en dan verwijderen op de "nette" manier.

Groetjes,
Bennie

in de foutloggings na verwijdering van dat vervelende bestan waarover je het had,..staat elke dag de melding:

woensdag 5 maart 2003 Service Control Manager De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: TPkd

wat kan ik hier nog aan doen......?

Dank je maar weer,
Tejo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan