afsluitprobleem WinXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lina

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2000
Berichten
117
Afsluitprobleem tijdelijk 'opgelost'

Ik kreeg het maar niet voor elkaar om dat afsluitprobleem op te lossen.
Was zelfs al zover dat ik een backup terug gezet had zodat alle software er weer uit was.
Op dat moment was het afsluiten van mijn pc geen probleem. Ik heb daarna opnieuw de software geïnstalleerd, netjes getest en ook toen was het afsluiten van de pc geen probleem.

Vanaf het moment dat de stekker weer in de scanner ging en hij dus fysiek aangesloten stond op de pc kon ik mijn pc niet meer afsluiten. Trok ik de stekker er weer uit, was het probleem weer weg.
Wij vonden dus dat het aan de scanner lag en zijn terug gegaan naar de winkel.
Daar hebben ze 'm getest, en alles werkte naar behoren. Het enige verschil was dat hij in de winkel getest is met XP Pro terwijl ik XP Home heb.

Ze wilden 'm niet omruilen dus ik heb mijn geld teruggekregen en zit weer zonder scanner.

Dus in zoverre kan deze discussie afgesloten worden, maar echt opgelost is het probleem niet. Helaas.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Lina
 
Hallo, Spuit11 hier,
de mogelijke oplossing is denken te zoeken in energiebeheer, en kijk anders 'ns naar apparaatbeheer->USBhoofdHub->rechtermuis eigenschappen-> energiebeheer, staat daar de optie 'dit app. mag de computer uit stand-by halen'aangevinkt?->uitvinken.
suc6 met een evt. nieuwe scanner.
 
Geplaatst door windoos
Hallo, Spuit11 hier,
de mogelijke oplossing is denken te zoeken in energiebeheer, en kijk anders 'ns naar apparaatbeheer->USBhoofdHub->rechtermuis eigenschappen-> energiebeheer, staat daar de optie 'dit app. mag de computer uit stand-by halen'aangevinkt?->uitvinken.
suc6 met een evt. nieuwe scanner.

Ik zal het in gedachten houden als ik een andere scanner heb, maar momenteel staan ze alle 4 niet eens aangevinkt. Ik kan ze zelfs nu niet aanvinken, maar er staat dan momenteel ook niets op aangesloten.

Lina
 
Lina, ik heb dit probleem ook sinds de aansluiting van een scanner. Oplossing: zie aanvulling afsluitproblemen XP van mouze.
Mouze.
 
Geplaatst door Mouze
Lina, ik heb dit probleem ook sinds de aansluiting van een scanner. Oplossing: zie aanvulling afsluitproblemen XP van mouze.
Mouze.

Helaas Mouze, dat was één van de eerste dingen die ik geprobeerd had, maar gaf ook geen resultaat.

Evengoed bedankt voor het meedenken

Lina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan