afsluitprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi1

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2003
Hoi,
Als ik 98se wil afsluiten, dan sluit ie wel af maar start onmiddelijk opnieuw op.
Hoe kan dat?
Heb al in de bios gekeken of dat daar ergens kan veranderen maar ik zie daar niks staan.

system: pen 2 Cel. 586Mhz.

Groetjes.

Een mogelijke oorzaak is dat Snel afsluiten staat ingeschakeld.
Ga eens naar Start > Uitvoeren, typ msconfig en klik op OK.
Klik op het tabblad Algemeen op de knop Geavanceerd en zorg dat er een vinkje staat bij Snel afsluiten uitschakelen.

Guus.

re

Hoi,

ik heb gekeken bij ms config, maar dat komt niet in het rijtje voor op mijn Pc.

Ik las ergens anders, voor Xp dat je dit in de reg. kan veranderen, kan dat bij 98 ook?

Groetjes,
Rudi.

re

Hoi,

ik heb op deze site gekeken, maar op mijn Win Cd staat er dit niet bij om het eventueel te repareren.
Je moet dan een cab file win-95 cab uitpakken via dos maar op mijn cd is die cab file niet aanwezig.

Thanx,
Rudi.

re

Zou het mischien kunnen dat dit te maken heeft met de knop op je case, die je een bepaalde toewijzing moet geven in de bios ofzo????

Groetjes.

re

Hoi, ik heb dat ondertussen geprobeerd om die files uit te pakken maar is niet gelukt.
Zou het kunnen dat er een fout in het cd'tje zit?

Thanx,
Rudi.

Het kan: foutje in CD.
Maar waarom lukt niet om uit te pakken?
In principe als men weet welke file waar moet staan en ook in welke cab deze zit dan zoek je het op in de cab.
Daarna gewoon: kopieeren en je plaats het waar het moet.
Of kun je de cab niet openen?

re

Jawel hoor, dat uitpakken zelf lukt ook wel, maar het helpt niet. Als ik dat bestandje vervang door het uitgepakte blijft de situatie hetzelfde.
Vandaar de vraag "foutje in cd".

Groetjes,
Rudi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan