Afsluitprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dk360

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
ik weet niet of dit op de goede plaats staat en of het al eerder besproken is, zoja sorry daarvoor. ik krijg tegenwoordig altijd een melding bij het uitschakelen en opnieuw opstarten van de computer: 'Windows is bezig met een lange bewerking. U kunt wachten of doorgaan met afsluiten.' (de 2e zin ben ik niet helemaal zeker over maar het is iets wat hier op lijkt) ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is en hoe ik het wegkrijg. heb het nooit gehad en het is zomaar plotseling begonnen.

Staat er nog iets van een proces naam bij? ........exe iets in die zin?

Sorry, ik heb het probleem een beetje verkeerd beschreven, ik krijg de melding namelijk niet altijd. ik denk dat het dus aan een bepaald programma ligt dat open heeft gestaan, ik weet alleen niet wat. ik heb namelijk net even geprobeerd om de melding nog eens te krijgen om er zeker van te zijn of het een programma aangaf. maar kreeg nu dus geen melding. maar voor zover ik me kan herinneren stond er niet bij om welk programma het ging.

Probeer deze dingen even, je weet maar nooit:
- Windows updates
- Tijdelijke bestanden opruimen
- Ga na welke programma's je dan gebruikt hebt, en of die iets van een andere melding geeft of die gewoon iets niet goed doet, dan kan je er al opnagaan dat het probleem daar ligt.

mvg,
PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan