afsluitproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fedorn

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Als ik een venster sluit (explorer of firebird) heb ik soms de pech dat mijn computer ziczelf afsluit en weer opnieuw start.
En dan krijg ik deze foutmelding:

Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: TrueVector Service
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 5007
Datum: 25-12-2003
Tijd: 12:23:21
Gebruiker: n.v.t.
Computer: FEDOR
Beschrijving:
TrueVector engine: File "C:\winnt\Internet Logs\FEDOR.ldb" was corrupt and has been copied to "C:\winnt\Internet Logs\xDB6.tmp". File "C:\winnt\Internet Logs\FEDOR.ldb" was corrupt and has been deleted.

Iemand een idee wat dit betekent en hoe los ik dit op?
Boot.ini????

B.v.d.

Oplossing:
Die kan ik je helaas niet geven en volgens mij ZA ook niet! Heb zelf Zonealarm verwijderd omdat ik er genoeg van had van altijd die zelfde meldingen en die van anderen. Heb nu het idee dat mijn systeem er een stuk op vooruit is gegaan.
Succes met je keuze.

Ja, inderdaad hey ligt aan ZA. Ik heb het nu een paar dagen uit gezet en geen foutmeldeingen meer. Nu maar op zoek naar iets anders. Bedankt voor je antwoord.

Black-ice defender of norton internet security zijn naar mijn mening een goede firewall, het enige probleem is echter dat deze pakketten niet gratis zijn.

Ik heb iets gelezen over Kerio Personal FireWall. Deze maar eens uitproberen.

Geplaatst door fedorn
Ja, inderdaad hey ligt aan ZA. Ik heb het nu een paar dagen uit gezet en geen foutmeldeingen meer. Nu maar op zoek naar iets anders. Bedankt voor je antwoord.

Hopelijk heb je de interne firewall aanstaan van Xp aangezien de virussen je om de oren vliegen :D

Sorry, niet goed gelezen :o

Kerio Personal FireWall geinstalleerd? Tevreden? Zorg in ieder geval dat je een Firewall geinstalleerd hebt, want in deze tijd is een Firewall onmisbaar.
Succes

Kerio Personal FireWall geinstalleerd? Tevreden? Zorg in ieder geval dat je een Firewall geinstalleerd hebt, want in deze tijd is een Firewall onmisbaar.

Bedankt, ik hou je op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan