afspelen filmpjes op camcorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

deacon blue

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Hallo,

Ik heb een oude Video camera recorder van het merk Sony (type Video Hi8; CCD-TR705E) met dewelke ik tal van opnames heb verricht. De opnames hebben voor mij een zeer grote emotionele waarde. Zo heb ik er o.a. de geboorte van mijn zoon en zijn 2 eerste levensjaren mee gefilmd.
Sinds 1 jaar is mijn toestel echter defect. Ik kan er geen cassettes meer op afspelen en kan bijgevolg mijn cassettes niet copiëren naar mijn DVD-recorder.
Kent iemand een of andere winkel waar ik eventueel een dergelijk toestel kan huren of waar mijn cassettes kunnen gecopieerd worden naar een DVD-schijf?

Hartelijk dank bij voorbaat

Vriendelijke groeten

Luc

Er zijn genoeg bedrijven op Internet te vinden die dat kunnen doen (voorbeeld:http://www.videocopy.eu/) Maar misschien is het een optie om eens bij vrienden/familie of kennisen te informeren? Waar woon je (ongeveer), heel misschien kan een forumlid je helpen door zijn/haar camera uit te lenen . Ik ga er dan vanuit dat je zelf de mogelijkheden hebt om het videosignaal te capturen in je pc.

Graag had ik van iemand vernomen of er in België (liefst Oost-Vlaanderen) bedrijven zijn die video's naar DVD copiëren?

Dank bij voorbaat

Vriendelijke groeten

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan