Beste...,
Ik heb een tijd geleden een PC bij de Aldi gekocht (Medion 8008).
Prima PC, snel zat, mooi ding.
Maar omdat ik ongeveer 40 cm van mijn monitor af zit, en net zover van mijn PC (die staat er naast), heb ik die AB niet echt nodig.
Daarom wilde ik heb gaan gebruiken bij mijn PC in de woonkamer.
Die staat een metertje of 4 a 5 bij de bank vandaan, en dan is het wel handig.
Maar de functies mogen dan wel anders worden.
Ik zie ontelbaar veel knopjes op de AB, en volgens mij moet het toch mogelijk zijn om de pijltjestoetsen te gebruiken als muisbesturing.
Er zit een OK knop op die dienst zou kunnen doen als muisknop, enzovoort.
Hiermee heb je een mooie draadloze muis die een grotere afstand kan afleggen dan een infrarode muis (die ik er nu bij heb en maximaal 1,8 meter kan afleggen
).
Weet iemand of het bovenstaande mogelijk is, en waar ik de software vandaan kan halen?
Alvast bedankt!
groet,
Dave.
Ik heb een tijd geleden een PC bij de Aldi gekocht (Medion 8008).
Prima PC, snel zat, mooi ding.
Maar omdat ik ongeveer 40 cm van mijn monitor af zit, en net zover van mijn PC (die staat er naast), heb ik die AB niet echt nodig.
Daarom wilde ik heb gaan gebruiken bij mijn PC in de woonkamer.
Die staat een metertje of 4 a 5 bij de bank vandaan, en dan is het wel handig.
Maar de functies mogen dan wel anders worden.
Ik zie ontelbaar veel knopjes op de AB, en volgens mij moet het toch mogelijk zijn om de pijltjestoetsen te gebruiken als muisbesturing.
Er zit een OK knop op die dienst zou kunnen doen als muisknop, enzovoort.
Hiermee heb je een mooie draadloze muis die een grotere afstand kan afleggen dan een infrarode muis (die ik er nu bij heb en maximaal 1,8 meter kan afleggen

Weet iemand of het bovenstaande mogelijk is, en waar ik de software vandaan kan halen?
Alvast bedankt!
groet,
Dave.