After Effects error 21 :: 22

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNeonator

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Berichten
207
Hallo allemaal,
Zodra ik AfterEffects opstart, krijg ik dit in beeld:

Code:
After effects error: preference [Realtime Update Dynamic Preview Preference Section] 'Dynamic Resolution Cancel Render Time v3' is 65535 bytes, max allowed is 63 bytes. ( 21 :: 22)

Daarna klik ik op OK en sluit AfterEffects zich af omdat het niet meer reageert.
Ik heb het al opnieuw geprobeerd te installeren en dat hielp niet.
Dus aan AfterEffects zelf kan het niet liggen maar uit het bericht maak ik op dat iets te groot is...
Iemand die mij hiermee kan helpen?

Groetjes TheNeonator
 
:( Misschien moet je video-kaart updaten ??
Of je bezig was ( of bent ? ) iets van bepaalden effecten ergens-voor maken, of je ergens via AfterEffect ingesteld hebt dat automatisch opstarten moet enz...

After effects fout : [Realtime Update dynamische Preview voorkeur sectie] 'Dynamische resolutie annuleren renderen tijd v3' preferentie is 65535 bytes, max toegestaan is 63 bytes. (21:: 22)

Ergens dynamische resolutie heb je verandert en die nu in oorspronkelijke staat terug moet je brengen ....enz..

P.S. Ik gebruik geen AfterEffect ....en daardoor geef ik die mijn sporadische mening ...:(
 
Laatst bewerkt:
Videokaart heb ik pas geupdate, maar niet naar de nieuwste catalyst want die is niet compatibel..
Maar AfterEffects werkte ooit wel raar genoeg.
Zou ik misschien iets in de Temp files moeten verwijderen ofzo?
 
:confused: Yep die zou kunnen ook ( maar ben niet overtuigt ) helpen, en als ik jou was zal wel ook uitgebreide schoonmaak en de-fragmentatie draaien enz..
Hoe dan ook je moet proberen kijken dynamische resolutie instellingen of aanpassingen bij Adobe AfterEffects enz. in ergste geval ev. wie weet misschien moet je ook AfterEffect op betere manier her-installeren ??

:eek: Weet nog veel te-weinig over A. After effect ( die heb ik in mijn agenda om te leren nog ) .....

Kijk ook dat nog -->> http://blogs.adobe.com/aftereffects...-bug-fix-update-mac-os-x-v10-9-mavericks.html
 
Laatst bewerkt:
Ik vond dit:

Check out the "adaptive resolution limit" in the prefs.
Oftewel: Die instelling zal nu 'fout' zijn op de een of andere manier.

Nu is natuurlijk de vraag of je nog bij de Voorkeuren/Preferences van After Effects kunt komen. Indien niet, dan zou ik verwachten dat het ergens in de registry staat.
Desnoods zoek je op Google naar: "adaptive resolution limit" registry
of: "adaptive resolution limit" regedit
Over de (bedoeling/functie) van de individuele Preferences vond ik deze link

En waarom vermeld je niet welke versie After Effects het is of dat die onderdeel is van Photoshop Elements (en welke versie daar dan van)? Ik zou verwachten dat er removal tools van Adobe zijn die grondiger zijn dan via Programma's verwijderen en toevoegen, dus dat je zoiets moet draaien om deze 'foute preference' om zeep te helpen, zodat je daarna de software opnieuw kunt gaan installeren.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
oh oh...
Ik bedenk me nu iets.
Toen ik AfterEffects deinstalleerde, stond er de optie: Voorkeuren verwijderen. Natuurlijk klikte ik hier niet op want ik dacht dan moet ik helemaal overnieuw beginnen.
Moet ik nu zeker wéér opnieuw deinstalleren en dit keer ook de voorkeuren en daarna weer opnieuw installeren?
:confused:
 
Lijkt me inderdaad een goed idee om te herinstalleren met de eerdere voorkeuren verwijderd.

Tijs.
 
Nou, ik hoop dat het werkt anders heb ik een kapot programma én ben ik mijn voorkeuren kwijt...
 
JAAAAAAA hij werkt weer!!
Bedankt allemaal voor het helpen, ook al bleek de oplossing supersimpel te zijn... (facepalm)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan