Hallo,
Ik ben mede-eigenaar (totaal zijn er 2 eigenaren) van een aantal @mail adressen ten behoeve van projecten binnen de organisatie waar ik werk. Deze aparte postvakken heb ik aan mijn outlook toegevoegd en zoals gezegd bezit ik de eigenaarsrechten.
Ik probeer nu echter voor een van de adressen een afwezigheidassistent in te stellen omdat het project tijdelijk stil ligt. Het lukt me echter niet om voor deze postvakken apart danwel de afwezigheidsassistent aan te zetten danwel een regel aan te maken zodat automatisch een mail aan de verzender naar het adres word teruggestuurd. De helpdesk hier op het werk kan me ook niet verder helpen
we werken via een exchange server.
Wat heb ik geprobeerd:
-Afwezigheid voor mezelf ingesteld met aparte regels verwijzend naar de andere postvakken
(niet de bedoeling dat mijn eigen adres op afwezig staat maar als test geprobeerd)
-Andere eigenaar verwijderd en ook bij hem afwezigheid aan laten staan (ik dacht 2 eigenaren dus misschien moeten we allebei op afwezig staan wil het werken)
-Diverse regels toegevoegd en uitgeprobeerd
(regel bewerken > van ingevuld (naam postvak wat tijdelijk stil komt te liggen)
verschillende acties aangevinkt en getest (met afwezigheidsassistent op persoonlijk postvak aan/uit)
Maar ik krijg het dus niet voor elkaar om voor een van de postvakken apart de afwezigheid in te stellen danwel een regel aan te maken die automatisch een bericht stuurt.
Bij voorbaat dank
Ik ben mede-eigenaar (totaal zijn er 2 eigenaren) van een aantal @mail adressen ten behoeve van projecten binnen de organisatie waar ik werk. Deze aparte postvakken heb ik aan mijn outlook toegevoegd en zoals gezegd bezit ik de eigenaarsrechten.
Ik probeer nu echter voor een van de adressen een afwezigheidassistent in te stellen omdat het project tijdelijk stil ligt. Het lukt me echter niet om voor deze postvakken apart danwel de afwezigheidsassistent aan te zetten danwel een regel aan te maken zodat automatisch een mail aan de verzender naar het adres word teruggestuurd. De helpdesk hier op het werk kan me ook niet verder helpen
we werken via een exchange server.
Wat heb ik geprobeerd:
-Afwezigheid voor mezelf ingesteld met aparte regels verwijzend naar de andere postvakken
(niet de bedoeling dat mijn eigen adres op afwezig staat maar als test geprobeerd)
-Andere eigenaar verwijderd en ook bij hem afwezigheid aan laten staan (ik dacht 2 eigenaren dus misschien moeten we allebei op afwezig staan wil het werken)
-Diverse regels toegevoegd en uitgeprobeerd
(regel bewerken > van ingevuld (naam postvak wat tijdelijk stil komt te liggen)
verschillende acties aangevinkt en getest (met afwezigheidsassistent op persoonlijk postvak aan/uit)
Maar ik krijg het dus niet voor elkaar om voor een van de postvakken apart de afwezigheid in te stellen danwel een regel aan te maken die automatisch een bericht stuurt.
Bij voorbaat dank