afwezigheidsassistent in Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liesbet

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2008
Berichten
6
Hallo, kan er mij iemand vertellen of het mogelijk is om zo'n automatisch afwezigheidsberichtje in te stellen in windows mail?
Bedankt!
 
Hoi,

Dat kan niet.
Wel via je mailprovider, bijvoorbeeld Gmail o.i.d.
Je gaat dan via webmail naar je instellingen en daar kan je een afwezigheidsbericht instellen.
 
hey, bedankt! sorry maar ben extreme leek; betekent dit dat het mogelijk is om, via gmail, op berichten die binnenkomen in mijn windows mails, een automatisch bericht te laten versturen? en zoja, hoe doe ik dit?
 
Hoi,

Ja, dat kan zéker in Gmail!
Heb je Gmail dan? Als je hier even op reageert leg ik het in 'a nutchell' ff uit.
Als je geen emailadres via gmail hebt maar een andere, geef dat dan ook even aan.
Dan is het antwoord ook snel gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Kan ook via webmail van planet / kpn

Ron

Waar slaat deze reactie nu op? Het kan bij het merendeel van de mailproviders.
Maar hoe je dat instelt verschilt nogal, vandaar mijn vraag voor welk emailadres ze dat wil regelen.
Dus het kan ook bij: hetnet, xs4all, upcmail, @home, casema, quicknet, ........ dus nogmaals vanwaar nou jou weinig oplossende reactie? Het schept bij de vraagsteller alleen maar verwarring
 
Ok,

Ga naar www.gmail.com en log in met je naam en wachtwoord.
Klik rechtsbovenin naast je mailadres op 'Instellingen'
Op het eerste tabblad dat verschijnt: 'Algemeen' blader je naar beneden.
Je schakelt het keuzerondje in bij 'Automatisch antwoord is ingeschakeld'
Tikt een onderwerp en inhoud van het bericht
En klikt tenslotte op 'Wijzigingen opslaan' iets verder naar onderen
Klaar is Kees
 
en kan ik dan iedereen die naar mijn windows mail adres schrijft dit bericht automatisch laten verzenden op één of andere manier?
 
ik moet er nu vandoor en kijk dus later nog eens, avast bedankt voor de moeite!
Groeten, Liesbet.
 
en kan ik dan iedereen die naar mijn windows mail adres schrijft dit bericht automatisch laten verzenden op één of andere manier?

Als je het hebt ingesteld zoals ik aangaf, gebeurt dat vanaf dat moment naar iedereen die jou een mailtje stuurt naar dat emailadres.
Je moet het dus pas instellen als je vanaf dat moment een tijdje niet meer op je mail reageert; en direct weer uitschakelen als je weer terug bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan