afwisselende afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

symbol

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een PPT presentatie gevolgd door iemand, die echt prachtig was: bij iedere nieuw punt, die door een muisklik verscheen, ging rechts ervan een niewue afbeelding verschijnen.

Dus: klik = nieuw punt + tegelijkertijd een foto
volgende klik = nieuw punt, oude foto verdwijnt en wordt door een nieuw vergangen.

Hoe kan ik dit doen? Lukt me echt niet... :confused:

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Met welke versie van Powerpoint werk je?

De preciese implementatie weet ik zo niet maar je kunt een animatie per element toevoegen.

Hier kun je ook de volgorde van verschijnen (en manier, dus na een klik of na x seconden) hier is het dus zaak dat je twee elementen tegelijkertijd laat lopen...

De preciese implementatie weet ik zo niet maar je kunt een animatie per element toevoegen.

Hier kun je ook de volgorde van verschijnen (en manier, dus na een klik of na x seconden) hier is het dus zaak dat je twee elementen tegelijkertijd laat lopen...

Dank je voor je reactie: de vraag is hoe doet ik dat? :o

Rechtermuisknop op element (afbeelding of textvak) en dan staat er iets van animatie... Vervolgens moet daar iets van Volgorde staan (Kan het niet voor je opzoeken, zit @ school pc met crappy office :) )

Rechtermuisknop op element (afbeelding of textvak) en dan staat er iets van animatie... Vervolgens moet daar iets van Volgorde staan (Kan het niet voor je opzoeken, zit @ school pc met crappy office :) )

Klopt, 'custom animation' heb ik staan (engelse versie...); daar heb ik ook ingesteld, dat de lossen punten na een muisklik binnen stromen.
Maar hoe kan ik het aan een tweede element koppelen? Ik zie geen opties/mogelijkheden in het animatie-menu.
Begrjip dat je nu geen tijd/mogelijkheid hebt. Heeft geen haast. Dank je:)

Hey scheelt dat even, hier staat ook een Engelse versie op...

Custom Animation > Order and Timing > Animation Order

Daar kun je de volgorde instellen, als je vervolgens de eerst selecteert dan kun je links in het menu Start Animation een het rondje bij On Mouse-click zetten. Selecteer nu de tweede en kies hier bij het rondje Automatically en zet er 00:00 seconden bij...

Volgens mij moet het zo werken...

Hey scheelt dat even, hier staat ook een Engelse versie op...

Custom Animation > Order and Timing > Animation Order

Daar kun je de volgorde instellen, als je vervolgens de eerst selecteert dan kun je links in het menu Start Animation een het rondje bij On Mouse-click zetten. Selecteer nu de tweede en kies hier bij het rondje Automatically en zet er 00:00 seconden bij...

Volgens mij moet het zo werken...

Heel hartelijk dank. Bij mijn versie krijg ik alleen
Custom animation > Add Effect / Remove Effect. - Indien iets geselecteerd=modify effect.
Maar niet meer. Zal aan mijn oude versie liggen...
Maar goed, tijd voor een nieuwe dan maar, lijkt mij. Dank je !!! :)

Nee, de versie waar ik op school mee zat was uit Office 2000 dus die was ouder :D

Maar ik neem aan dat het nu gelukt is? Zou je dan de status op opgelost willen zetten (Recht onder in beeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan